کد خبر : 2079356 | 04 آبان 1403 ساعت 11:11 | 12.5K بازدید | 21 دیدگاه

مراغه‌چیان: موسیمانه نشان داد مربی کاربلدی است

پیشکسوت استقلال می‌گوید که بازیکنان باید قدر فرصت کار کردن با پیتسو موسیمانه را بدانند.

مراغه‌چیان: موسیمانه نشان داد مربی کاربلدی است

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پیشکسوتان حاضر در مراسم معارفه پیتسو موسیمانه، سعید مراغه‌چیان بود. او در پایان مراسم و درخصوص سرمربی جدید استقلال گفت: آقای موسیمانه رزومه خوبی دارد. مراسم معارفه برگزار شد و صحبت‌های او بسیار دلنشین و تأثیرگذار بود. از صحبت‌هایش مشخص بود که فردی کاربلد و باتجربه است و مهارت کافی برای هدایت تیم را دارد. 

وی ادامه داد: امیدوارم که موسیمانه بتواند استقلال را به جایگاه واقعی و اصلی‌اش برساند. آقای سمیعی مربی قابلی آورده‌اند و حضور چنین مربی قابلی در استقلال برای بازیکنان نیز فرصتی ارزشمند است و باید قدر او را بدانند و با تمام توان در کنار او کار کنند. 

او در مورد اینکه صحبت‌های موسیمانه به فرهنگ ایرانی نزدیک بود و نوعی احساس تعلق و تعهد خاصی نسبت به استقلال در میان اظهاراتش دیده می‌شد، گفت: به نظرم این مربی به استقلال و موفقیت آن اهمیت زیادی می‌دهد و قطعاً تلاش خواهد کرد تا تیم را به جایگاه اصلی خود برساند. 

مراغه‌چیان درباره اینکه چقدر امیدوار است تا استقلال بتواند به روند خوبش بازگردد، گفت: از نظر من، نکته مهم در این مسیر، استفاده از بازیکنان جوان است. موسیمانه می‌تواند از استعدادهای جوان تیم همچون امیرعلی صادقی بهره ببرد تا تیم را جوان‌تر کند و به آن روحیه‌ای تازه ببخشد. او خود نیز اذعان دارد که میانگین سنی تیم بالا رفته و امیدوار است تیم روان‌تر بازی کند.

دیدگاه‌ها