کد خبر : 2079342 | 04 آبان 1403 ساعت 08:18 | 8.7K بازدید | 10 دیدگاه

پیروزی امباپه در دعوا با پی‌اس‌جی: 55 میلیون یورو ناقابل!

نشریه اکیپ مدعی شد که کیلیان امباپه در درگیری حقوقی با پاری سن ژرمن برنده شده و این باشگاه باید مبلغ 55 میلیون یورو به مهاجم رئال مادرید بپردازد.

پیروزی امباپه در دعوا با پی‌اس‌جی: 55 میلیون یورو ناقابل!

به گزارش "ورزش سه"، قرار است کمیسیون مشترک استیناف لیگ حرفه‌ای فوتبال فرانسه (LFP) امروز رای خود را در مورد دعوای حقوقی بین کیلیان امباپه و باشگاه سابقش، پاری سن ژرمن را اعلام کند.

بر اساس اطلاعات روزنامه اکیپ، قرار است این تصمیم به نفع این مهاجم فرانسوی باشد که 55 میلیون یورو دستمزد پرداخت نشده و پاداش از باشگاه پاریسی طلب می‌کند.

اگر این حکم تأیید شود، یک پیروزی دیگر برای امباپه در مقابل باشگاه سابقش خواهد بود. ابتدا باشگاه پاری سن ژرمن با ارائه مدارکی به فدراسیون فوتبال موفق شده بود در پرداخت این پول رای به نفع خودش بگیرد. با این حال امباپه اصرار داشت که پاری سن ژرمن باید بدهی مالی خود را تسویه کند و همین امر باعث شد که در دادگاه این پرونده را بررسی کنند.

2099803

در حالی که پی‌اس‌جی این گزینه را پیش روی دارد تا پرونده را به کمیسیون تجدید نظر بالاتر تحت نظارت فدراسیون فوتبال فرانسه (FFF) برساند، این روند ممکن است در بازه زمانی طولانی‌تری ادامه یابد. 

علاوه بر این، این پرونده می‌تواند به دادگاه‌های اداری برسد یا حتی در معرض میانجی‌گری در کمیته ملی المپیک و همچنین وزارت ورزش فرانسه قرار بگیرد. 

در همین حال امباپه راه‌های دیگری مانند ارجاع پرونده به یوفا یا دادگاه کار فرانسه را پیش روی خود دارد. این درگیری حقوقی توجه سراسر جهان فوتبال را به خود جلب کرده، نه تنها به دلیل مبلغی که امباپه می‌خواهد، بلکه به دلیل تأثیری که این پرونده می‌تواند بر روابط قراردادی آینده بین بازیکنان و باشگاه‌ها داشته باشد. 

و همه اینها تنها چند ساعت قبل از اولین ال‌کلاسیکو بزرگ فصل بین رئال مادرید و بارسا در سانتیاگو برنابئو رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها