کد خبر : 2079340 | 04 آبان 1403 ساعت 08:10 | 3.9K بازدید | 2 دیدگاه

اونانا: سیو مهم نیست، برنده نشدیم خیلی ناراحتم

آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، می‌گوید از تساوی مقابل فنرباغچه بسیار ناراحت است.

اونانا: سیو مهم نیست، برنده نشدیم خیلی ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی مقابل فنرباغچه به تساوی 1-1 رسید و برای سومین هفته متوالی در لیگ اروپا به تساوی دست پیدا کرد.

در جریان این بازی آندره اونانا اگرچه یک گل دریافت کرد اما یک دبل سیو دیدنی مقابل یوسف ال‌نصیری داشت و مانع از باز شدن دروازه یونایتد در نیمه نخست شد.

آندره اونانا پس‌ از بازی در مورد نتیجه بازی امشب گفت: "این یک ناراحتی و ناامیدی بزرگ برای من و هواداران و همچنین برای باشگاه است، به عنوان بازیکن منچستریونایتد شما موظف هستید که برای پیروزی تلاش کنید. این همان کاری است که امروز سعی کردیم انجام دهیم، اما همچنین باید بدانیم که در مکان سختی برای کسب پیروزی بازی کردیم.

2099800

ما برنده نشدیم، اما حداقل نباختیم، البته که خوشحال نیستیم اما ادامه می‌دهیم، مسئولیت را بر عهده می‌گیریم و دوباره پیش می‌رویم. ما در نیمه دوم کنترل بیشتری نسبت به بازی حریف داشتیم و موقعیت‌های بیشتری هم داشتیم. در نیمه دوم یک گل زودهنگام دریافت کردیم، باید شخصیت خود را نشان می‌دادیم و فکر می‌کنم این کاری بود که انجام دادیم. ما برنده نشدیم اما به نظرم بهتر از حریف بودیم."

دبل سیو در نیمه اول؟

سیو مهم نیست، مهم‌ترین چیز پیروزی برای تیم است. خیلی خوب است که من این نوع سیوها را انجام دهم و تیم برنده شود. واقعا از این که برنده نشدیم خیلی ناراحتم.

دیدگاه‌ها