کد خبر : 2079334 | 04 آبان 1403 ساعت 04:55 | 6.4K بازدید | 13 دیدگاه

چالش لوکاس ژوائو: من نبیل باهویی نیستم!

لوکاس ژوائو در اولین بازی فیکس برای پرسپولیس موقعیت‌های زیادی داشت اما در گلزنی ناکام بود.

چالش لوکاس ژوائو: من نبیل باهویی نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دغدغه‌های اصلی پرسپولیس در سال‌های اخیر جذب مهاجم خارجی با کیفیت بالا بوده اما سرخ‌ها در فصول اخیر مهاجمان خارجی افتضاحی را در اسکواد خود داشته‌اند.

شرزود تمیروف، یورگن لوکادیا، لئاندرو پریرا، شیخ دیاباته و نبیل باهویی مهاجمان خارجی‌ای بودند که از فصل بیست و یکم تا بیست و سوم به پرسپولیس اضافه شدند و به جز لوکادیا که در مدت کوتاهی ۶ گل زد و خیلی زود تهران را ترک کرد، بقیه این نفرات کیفیت و آمادگی لازم را نداشتند.

درحال حاضر پنجره پرسپولیس به دلیل شکایت دیاباته، پریرا و باهویی بسته شده و چالش جدیدی برای این باشگاه ساخته است. با این حال پرسپولیس این فصل هم بیخیال جذب مهاجم خارجی نشد و لوکاس ژوائو، بازیکن بلندقامت و آنگولایی-پرتغالی به این تیم اضافه شد.

2099795

ژوائو پس از چند هفته بازی به عنوان یار تعویضی در بازی السد فیکس شد و درحالی که چند موقعیت خوب به دست آورد نتوانست از آنها استفاده کند‌. البته ژوائو نکات امیدوار کننده‌ای نیز از خود نشان داد که شاید بتواند با دقت بالا و فرم بدنی بهتر شرایط متمایزی را برای خود رقم بزند.

حالا هواداران پرسپولیس امیدوارند سناریوی مهاجمان خارجی قبلی برای لوکاس ژوائو تکرار نشود‌. البته او در این مدت بدشانس هم بوده و در بازی چادرملو توپش به تیرک خورد و مقابل السد هم داور می‌توانست روی او اعلام ضربه پنالتی کند. با این حال بلندقامت‌ترین مهره سرخپوشان می‌تواند اولیت گلش را در بازی مقابل شمس آذر به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها