کد خبر : 2079332 | 04 آبان 1403 ساعت 01:23 | 7.2K بازدید | 3 دیدگاه

دیدار در استانبول: مورینیو در آغوش شاگرد وفادار

کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد، پیش از شروع دیدار تیمش مقابل فنرباغچه برخورد بسیار گرمی‌ با ژوزه مورینیو داشت.

دیدار در استانبول: مورینیو در آغوش شاگرد وفادار

به گزارش ورزش سه، حساس‌ترین بازی هفته سوم لیگ اروپا میان تیم‌های فنرباغچه و منچستریونایتد در استانبول با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید تا سومین تساوی متوالی شیاطین سرخ در این تورنمنت رقم بخورد.

رویارویی ژوزه مورینیو روی نیمکت فنرباغچه مقابل تیم سابقش که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ هدایت آن را برعهده داشت، حساسیت این بازی را دوچندان کرده بود. جالب آنکه بازیکنان منچستریونایتد که برخی از آنها سابقه همکاری با آقای خاص در تیم‌های مختلف را داشتند نیز قبل از بازی به سمت مورینیو رفتند و خوش و بش گرمی با او داشتند.

2099790

در این بین اما برخورد کاسمیرو با مورینیو از سایر بازیکنان گرم و احساسی‌تر بود چرا که مورینیو بود که عامل پیوستن کاسمیرو به رئال مادرید در سال ۲۰۱۲ شد و همچنین برای نخستین بار با پیراهن رئال به او میدان داد.

یازده سال قبل و در هفته‌های پایانی لالیگا فصل ۱۳-۲۰۱۲ لالیگا بود که کاسمیرو ۲۰ ساله نخستین بازی خود در فوتبال اروپا را با پیراهن رئال مادرید و در دقایق پایانی بازی این تیم مقابل رئال بتیس تجربه کرد.

2099791

کاسمیرو سه ماه قبل از آن بازی و بعد از درخشش در سائوپائولو بود که با درخواست مورینیو به رئال مادرید اضافه شد. اگرچه او در نیم فصل اول حضورش در رئال تنها دو بار برای رئال به میدان رفت اما از شروع فصل ۱۴-۲۰۱۳ و بعد از روی کار آمدن کارلو آنچلوتی تبدیل به یکی از بازیکنان قابل اتکا در خط میانی رئال مادرید شد.

همانطور که اشاره شد، لابه‌لای همه خوش و بش‌های پیش از شروع بازی فنرباغچه و منچستریونایتد، در آغوش کشیدن مورینیو توسط کاسیمرو بیش از همه توجهات را به خود جلب کرد.

دیدگاه‌ها