کد خبر : 2079321 | 04 آبان 1403 ساعت 00:31 | 5.1K بازدید | 4 دیدگاه

کارت قرمز و اخراج: مورینیوی عصبانی روی سکوها

ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، در بازی مقابل منچستریونایتد از کنار زمین اخراج شد.

کارت قرمز و اخراج: مورینیوی عصبانی روی سکوها

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو از اواسط نیمه دوم بازی مقابل منچستریونایتد مجبور شد از روی سکوها بازی را تماشا کند.

بازی بین دو تیم در هفته سوم دور گروهی لیگ اروپا با تساوی 1-1 دنبال می‌شد که مربی فنرباغچه به دلیل اعتراض شدید به داور از زمین مسابقه اخراج شد.

2099769

روی یک صحنه پس از به زمین افتادن سن ماکسیمین به دنبال تکل مانوئل اوگارته، مورینیو با عصبانیت زیاد به تصمیم داور اعتراض کرد و نیمکت‌نشینان فنرباغچه هم به دنبال او عصبانیت خود را بروز دادند.

2099770

مربی پرتغالی به داور چهارم اعتراض خود را نشان داد و سپس داور به کنار زمین آمد تا با کارت قرمز مستقیم مورینیو را اخراج کند. در ابتدا عصبانیت مورینیو طبیعی به نظر می‌رسید اما اخراج داور تنها به دلیل برخورد او نبود.

2099771

اینطور به نظر می‌رسید که مورینیو در تلاش برای ورود به زمین مسابقه از روی نیمکت اخراج شد و به روی سکوها رفت تا ادامه بازی را از این مکان تماشا کند.

سرمربی فنرباغچه پس از نشان دادن کارت قرمز هم به داور اعتراض کرد اما برای از سرگیری سریع بازی به این مربی توجه نکرد و از او درخواست کرد تا هرچه سریع‌تر به روی سکوها برود.

2099772
2099773

تصاویر تلویزیونی نشان می‌دادند که مورینیو از تصمیم داور بیشتر عصبانی شد و با وجود خشمی که داشت مجبور شد از فاصله بیشتر تیمش‌ را در ادامه این بازی حساس هدایت کند.

دیدگاه‌ها