کد خبر : 2079303 | 03 آبان 1403 ساعت 21:54 | 6K بازدید | 3 دیدگاه

ناراحتی از رفتار لایپزیش: سکوت کوناته از رضایت نیست!

مدیران باشگاه لایپزیش در اقدامی عجیب، پیش از شروع دیدار مقابل لیورپول از ابراهمیا کوناته تقدیر نکردند اما حسابی دومینیک سوبوسلای را تحویل گرفتند.

ناراحتی از رفتار لایپزیش: سکوت کوناته از رضایت نیست!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های لایپزیش و لیورپول در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با برتری ۱-۰‌ شاگردان آرنه اشلوت به پایان رسید تا سومین پیروزی متوالی آنها در چمپیونزلیگ رقم بخورد.

یکی از چهره‌های ویژه این بازی، دومینیک سوبوسلای، هافبک مجارستانی سابق لایپزیش بود که برای اولین بار مقابل تیم سابقش به میدان رفت. در همین راستا، مدیران باشگاه لایپزیش پیش از شروع بازی، از سوبوسلای تقدیر کرده و یک ماکت از نماد باشگاه را به عنوان یادبود به او اهدا کردند.

2099726

این درحالیست که یکی دیگر از بازیکنان سابق لایپزیش یعنی ابراهیم کوناته نیز در ترکیب لیورپول حضور داشت اما مدیران تیم آلمانی تصمیمی برای تقدیر از این بازیکن نداشتند. اتفاقی که با ناراحتی کوناته همراه شده و او به شکل غیر مستقیم این ناراحتی را زیر پست اینستاگرامی تقدیر از سوبوسلای به نمایش گذاشت.

2099724

لحظاتی قبل از شروع بازی، پیج رسمی باشگاه لایپزیش تصاویری از مراسم تقدیر سوبوسلای را به اشتراک گذاشت و برای این بازیکن جوان در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد. کوناته نیز فرصت را غنيمت شمارد و بعد از بازی با درج یک کامنت معنادار "..." نسبت به تقدیر نشدن از خودش در آلمان واکنش نشان داد.

جالب آنکه کوناته از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ در لایپزیش حضور داشت و در ۶۶ بازی برای این تیم به میدان رفت. با این وجود اما دلیل رفتار دوگانه باشگاه لایپزیش در قبال او و سوبوسلای چندان مشخص نیست.

دیدگاه‌ها