کد خبر : 2079299 | 03 آبان 1403 ساعت 21:16 | 21.4K بازدید | 7 دیدگاه

سه غایب کلیدی نساجی برابر استقلال خوزستان؛

یامگا دوباره مصدوم شد!

ستاره فرانسوی نساجی به دلیل آسیب دیدگی حداقل دو هفته از میادین دور است.

یامگا دوباره مصدوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی فردا میزبان استقلال خوزستان است که کوین یامگا، محمود قائدرحمتی و الکساندر مرکل، سه ستاره خود را در اختیار ندارد و ساکت الهامی نمی‌تواند از این سه مهره کلیدی خود بهره ببرد.

کوین یامگا که پس از پیوستن به نساجی مازندران در سه مسابقه متوالی لیگ برتری مقابل استقلال تهران، شمس‌آذر قزوین و ملوان انزلی به میدان رفت، با آسیب دیدگی بدموقع مواجه شده و در دسترس الهامی برای دیدار با استقلال خوزستان نیست.

محمود قائدرحمتی، دیگر ستاره نساجی مازندران است که فصل قبل نمایش خوبی مقابل استقلال خوزستان داشت، فردا نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و دور از لیست است.

2085526

الکساندر مرکل، هافبک آلمانی که پس از پیوستن به نساجی مازندران در چهار مسابقه متوالی به دلیل آسیب دیدگی از میادین دور بوده و ماه‌هاست در شرایط بازی نیست، همچنان با مصدومیت مواجه بوده و فردا برابر استقلال خوزستان غایب است.

2099504

مصطفی صداقت، مربی نساجی مازندران در این باره گفت: کوین یامگا، محمود قائدرحمتی و الکساندر مرکل آسیب دیدگی دارند و در دسترس نیستند. با تمام این شرایط، ما فردا مصمم هستیم تا در حضور هوادارانمان که همیشه به ما انرژی دادند، بتوانیم شرایط خوبی را برای تیم رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها