کد خبر : 2079296 | 03 آبان 1403 ساعت 21:06 | 11.3K بازدید | 12 دیدگاه

با حفظ رکورد شکست‌ناپذیری

لاله‌های نارنجی پس از 470 روز به صدر بازگشتند

تیم مس سونگون ورزقان با پیروزی در مسابقه بزرگ هفته مقابل فولاد هرمزگان و شکست غافلگیر کننده گیتی پسند اصفهان در تهران، پس از ماه‌ها تک صدرنشین لیگ برتر شد.

لاله‌های نارنجی پس از 470 روز به صدر بازگشتند

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی خانگی در مصاف با فولاد هرمزگان، لاله‌های نارنجی را پس از حدود 470 روز تنها صاحب جدول لیگ برتر فوتسال ایران کرد و شاگردان بی‌غم از حالا به بعد دست بالا را در رقابت‌ با دشمن دیرینه و سنتی خود یعنی گیتی پسند اصفهان خواهند داشت.

تیم مس سونگون ساعتی پیش با درخشش بهروز عظیمی فوق ستاره جوانش با نتیجه سه بر دو برابر فولاد هرمزگان به پیروزی دست یافت و کیلومترها آن‌سوتر در پایتخت ایران، تیم اصفهانی در کمال ناباوری از سفیرگفتمان شکست خورد تا اولین ناکامی فصل را در هفته نهم تجربه کند.

2099706

تیم مس سونگون ورزقان که تنها تیم بدون شکست لیگ برتر به شمار می‌رود با این پیروزی خانگی 23 امتیازی شد و با هفت برد و دو تساوی، آماری خیره کننده را تا به اینجای فصل از خود برجای گذاشته است. شاگردان بی‌غم در هفته آینده در نبردی دشوار و حساس مهمان گهر زمین سیرجان خواهند بود و باید دید سلطنت پرافتخارترین تیم ایران تا چه برهه‌ای ادامه پیدا می‌کند.

2099707

آخرین باری که مس سونگون ورزقان به عنوان تک صدرنشین در لیگ برتر چشم‌نوازی می‌کرد، به فصل 1401 بازمی‌گردد که آن‌ها برای پنجمین بار قهرمان معتبرترین لیگ باشگاهی آسیا شناخته شدند.

دیدگاه‌ها