کد خبر : 2079279 | 03 آبان 1403 ساعت 19:10 | 14.2K بازدید | 22 دیدگاه

مس سرمربی جدید خود را معرفی می‌کند

بازگشت مسعود شجاعی به لیگ برتر فوتبال ایران

مسعود شجاعی امروز به رفسنجان سفر کرد و به نظر می‌رسد به زودی به عنوان سرمربی جدید مسی‌ها معرفی خواهد شد‌.

بازگشت مسعود شجاعی به لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش ورزش سه، باشگاه مس رفسنجان پس از جدایی محرم نویدکیا، تلاش کرد تا جانشین مناسبی برای او پیدا کند و مذاکراتی با چند سرمربی نام‌آشنا از جمله محمد ربیعی، جواد نکونام و سعید دقیقی انجام داد و هیچ‌کدام از این مربیان به توافق نهایی نرسید، اما در نهایت، مذاکرات با مسعود شجاعی مثبت پیش رفت و او به عنوان سرمربی جدید رفسنجانی‌ها معرفی خواهد شد.

مسعود شجاعی که فصل گذشته هدایت تیم هوادار تهران را بر عهده داشت، در آغاز این فصل هدایت تیمی را بر عهده نگرفت اما با قبول هدایت مس رفسنجان به چرخه مربیان لیگ برتر بازمی‌گردد. شجاعی مربیگری خود را به صورت سرمربی موقت در تراکتور در لیگ بیست و یکم آغاز کرد و بعد از نیم فصل قابل قبولی که در این تیم داشت، جایگاه خود را به عنوان یک سرمربی در فوتبال ایران تثبیت کرد.

2043393

تیم مس رفسنجان در فصل جاری نتایج خوبی نداشته و تا این لحظه تنها یک پیروزی، دو تساوی و چهار شکست را ثبت کرده است. این نتایج باعث شده که مس رفسنجان در رتبه چهاردهم جدول قرار بگیرد و از نظر موقعیت جدول شرایط مناسبی نداشته باشد.

محرم نویدکیا در شرایطی از مسی‌ها جدا شد که در نیم‌فصل گذشته هدایت مس رفسنجان را بر عهده داشت و امیدوار بود شرایط بهتری را برای این تیم رقم بزند. با این حال، او در فصل جاری نتوانست نتایج خوبی کسب کند و پس از چند هفته ناکامی در لیگ برتر، از سمت خود استعفا داد و از این تیم جدا شد.

شجاعی که به عنوان یکی از باسابقه‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران شناخته می‌شود و سابقه عضویت در لیگ امارات، اسپانیا، یونان و قطر را دارد، حالا با بازگشت خود تنور لیگ برتر ایران را داغ‌تر از همیشه خواهد کرد و مس رفسنجان را هم به تیمی جالب توجه تبدیل می‌کند.

دیدگاه‌ها