کد خبر : 2079273 | 03 آبان 1403 ساعت 18:33 | 5.3K بازدید | 2 دیدگاه

مس سونگون 0 – 2 پالایش نفت بندرعباس

لیگ یک/ دومین برد برای عبدالله و پسران

پالایش نفت بندرعباس موفق شد به دومین پیروزی خود در این فصل جام آزادگان دست پیدا کند.

لیگ یک/ دومین برد برای عبدالله و پسران

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هشتمین هفته لیگ یک تیم‌های مس سونگون و پالایش نفت بندرعباس به مصاف هم رفتند. با توجه به اینکه تا پیش از این مسابقه مس 7 و پالایش 6 امتیازی داشتند، انگیزه و اهمیت برای هر دو تیم بالا بود. با این حال این تیم بندرعباس بود که به خواسته خود رسید.

نیمه اول در سرمای هوا آغاز شد و شاید همین دمای هوا بود که اجازه نداد شاگردان نصرتی و ویسی کارشان را آنطور که باید انجام دهند و بازی بدون اتفاق خاصی و صرفا با موقعیت‌های نصفه و نیمه سپری شد. نیمه دوم شروع متفاوتی داشت و در همان دقیقه 49 بازیکنان پالایش نفت با ارسال دقیق به درون محوطه حریف توپ را به محمد اهل شاخه رساندند و این بازیکن با شوت سر ضرب گل اول بازی را به ثمر رساند. در ادامه نیز دو تیم خلق موقعیت آنچنانی نداشتند تا اینکه در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده مهدی حقیقت با خطا روی مهاجم پالایش نفت بندرعباس داور را مجبور کرد نقطه پنالتی را نشان دهد. محمد چهارمحالی پشت پنالتی قرار گرفت و به راحتی آن را تبدیل به گل دوم بازی کرد.

با این نتیجه پالایش نفت بندرعباس 9 امتیازی شد و به رده سیزدهم جدول رده‌بندی آمد و امتیاز مس سونگون در عدد 7 باقی ماند تا با رده پانزدهم این هفته را به پایان برساند.

ترکیب دو تیم در این مسابقه نیز به شرح زیر بود:

مس سونگون: مهدی حقیقت، امید منصوری، میرمهدی قریشی، محمد مسلمی‌پور، حسین فلاحیان، آزاد جعفرزاده، مهدی نجفی، مهدی دلاورزاده، روح‌الله صفویان‌پور، رضا باقرپسند و رضا کرملاچعب

پالایش نفت بندرعباس: مهدی امینی زازرانی، میلاد باقری، محمد اهل شاخه، رضا فرجی، معین رنجبری، عرفان گل‌محمدی، محسن معظمی گودرزی، محمد چهارمحالی، رحیم آلبوغبیش، ابراهیم صالحی و علی پورمحمد.

دیدگاه‌ها