کد خبر : 2079267 | 03 آبان 1403 ساعت 17:56 | 8.8K بازدید | 4 دیدگاه

چهار گل به دروازه‌بان و خط دفاعی سرسخت

گلر ازبکستان و مدافع تیم ملی غافلگیر شدند

فولاد خوزستان با داشتن دروازه‌بان ملی‌پوش ازبکستان و مدافع تیم ملی اتفاق غیرمنتظره‌ای تجربه کرد.

گلر ازبکستان و مدافع تیم ملی غافلگیر شدند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی فیفادی مهرماه را سپری کرد که توانست یک تساوی مقابل ازبکستان و یک برد خوب مقابل قطر به دست آورد. در بین اسامی بازیکنان لیگ برتری که به تیم‌های ملی کشورهای خود دعوت شدند نام اتکیر یوسوپوف و علی نعمتی از فولاد دیده می‌شود.

دو شاگرد یحیی گل‌محمدی که در این فیفادی هر کدام دو بازی برای تیم‌های ایران و ازبکستان انجام دادند، با بازگشت به ایران در مصافی لیگ برتری مقابل آلومینیوم به میدان رفتند. دیداری که هم یوسوپوف و هم نعمتی جزء بازیکنان ثابت فولاد بودند و خط دروازه و قلب خط دفاعی به آنها سپرده شده بود.

هر چند یاران علی و یوسوپوف در این بازی بعد از گل اول موفق به کامبک شدند اما در ادامه خودشان کامبک خوردند و در نهایت هم با حساب 4 بر 2 نتیجه را واگذار کردند. نکته اینجاست که باخت سنگین فولادی‌ها در حالی رقم خورد که این تیم با دو ملی پوش مقابل آلومینیومی قرار گرفت که هیچ بازیکن ملی پوشی ندارد!

علاوه بر این‌ ارزش و اهمیت برد شاگردان حسینی وقتی بیشتر می‌شود که ببینید آنها به اندازه تمام حریفان قبلی فولاد توانستند به این تیم گل بزنند. فولاد که در این فصل به خط دفاع سرسختش معروف است تا پایان هفته هفتم فقط 4 گل خورده داشت اما همین تعداد گل را هم از ایرالکو خورد تا فعلا عنوان بهترین خط دفاعی را از دست داده باشد.

دیدگاه‌ها