کد خبر : 2079247 | 03 آبان 1403 ساعت 15:33 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

جمشیدیان: جو ما شبیه تیم قعر جدولی نیست

احمد جمشیدیان معتقد است در سه بازی به علت نبود کمک داور ویدئویی برای هوادار پنالتی گرفته نشده است.

جمشیدیان: جو ما شبیه تیم قعر جدولی نیست

به گزارش "ورزش سه"، احمد جمشیدیان، مربی هوادار، در کنفرانس خبری پیش از بازی با چادرملو حاضر شد و گفت: هوادار با مشکلاتی که داشت فصل را شروع کرد. ما سعی کردیم هفته به هفته بهتر بشویم. حریف تیم خوب و باکیفیتی دارد و نتایج‌شان نشان می‌دهد سخت تلاش می‌کنند. ما در هفته گذشته مرور تاکتیک‌های‌مان را به سمتی بردیم که سه امتیاز اول را دشت کنیم. هوادار مستحق امتیازات بیشتری بود و لیگ به ما امتیازاتی را بدهکار است. شرایط‌مان خوب است و هیچ مشکلی نداریم.

ویدئو: 356655

او در مورد اینکه هوادار درخواست داشت که بازی با وی‌ای‌آر برگزار بشود گفت: سه تا پنالتی در بازی خیبر، استقلال و شمس آذر باید برای ما گرفته می‌شد. دو تا از این پنالتی‌ها مقابل تیم‌هایی بوده که از نظر جدولی هم رده ما هستند. تنها برد خیبر مقابل ماست که پنالتی ما را نگرفتند. بازی ۶ امتیازی قزوین برای ما پنالتی نگرفتند و سرمربی ما به خاطر اعتراض کارت زرد گرفت و اینجا حضور ندارند. ما می‌گوییم عدالت باشد. هفته گذشته سه بازی کنسل شده و پنج بازی در سه روز مختلف بوده پس چرا بازی ما وی‌ای‌آر نداشته؟ ما هم به اندازه کافی داور داشتیم و هم به اندازه دستگاه. هفته گذشته چه موردی بود؟ بیشترین بازی با وی‌ای‌آر در قزوین بوده ولی هفته گذشته وی‌ای‌آر نداشتیم. به اعتقاد کارشناسان حداقل یک امتیاز ما گرفته نشد.

جمشیدیان در مورد مشکل گلزنی هوادار گفت: 
تغییر باید یا در رفتار باشد یا در نفرات. ما در این مقطع باید با همین نفرات تا نیم فصل پیش برویم. سعی کردیم هفته به هفته تیم‌مان را رو به جلوتر برویم. ما باید محدودیت‌هایی که داریم را لحاظ کنیم و به دروازه حریف نزدیک شویم. ما موقعیت داشتیم اما توپ‌های‌مان گل نشده. باید در بحث روانی بیشتر کار کنیم و خیلی امیدواریم. سعی می‌کنیم در نیم فصل مشکلات تیم‌ را برطرف کنیم.

او در پایان گفت: آقای رحمتی قرار است دو سال اینجا باشد و پروژه مهمی کلید زده شده. ما در فضای آرام علی‌رغم اینکه قعر نشین هستیم با حمایت مدیرعامل کار می‌کنیم و از فضای خوبی برخورداریم و سعی کردیم شبیه تیمی نباشیم که در قعر جدول است و با استرس کار می‌کند. این فضا را مدیریت به ما داده و ما هم آن را به بازیکنان انتقال دادیم.

دیدگاه‌ها