کد خبر : 2079244 | 03 آبان 1403 ساعت 15:27 | 1.9K بازدید | 3 دیدگاه

یک دوئل تمام ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا

در لیگ والیبال قهرمانان اروپا یک جدال تمام ایرانی خواهیم داشت.

یک دوئل تمام ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، با انجام بازی‌های پلی‌آف برای رسیدن به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در رشته والیبال، تیم‌های صعود کرده هم‌گروهی‌های خود را شناختند که در این بین یک جدال تمام ایرانی را شاهد خواهیم بود.

تیم المپیاکوس یونان که روز سه‌شنبه با غلبه بر کورونا براسوف رومانی توانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های مونزا ایتالیا، فنرباغچه ترکیه و ژیسن آلمان هم گروه شد. تیم المپیاکوس یونان که مهدی جلوه قاضیانی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران حضور دارد باید دو دیدار را مقابل فنرباغچه برگزار کند که در این تیم میثم صالحی دریافت کننده قدرتی تیم ملی حضور دارد که در صورت قرار گیری هر دو بازیکن در ترکیب جدال جالبی خواهد شد.

همچنین در گروه یک آچه والی اسلوونی که امیر محمد گلزاده را دارد با تیم‌های برلین والی آلمان، پروجکت ورشو لهستان و مازیک بلژیک هم‌گروه است و از گروه سوم این رقابت‌ها تیم زاویرچه با مبین نصری به مصاف آلیانز میلانو ایتالیا، روسلاره بلژیک و هیپو تیرول اتریش خواهد رفت.

همچنین از گروه چهار مسابقات والیبال لیگ قهرمانان اروپا تیم چسکه بودجوویسه جمهوری چک که سینا نیکپور دریافت کننده ایرانی را در اختیار دارد در یک گروه دشوار رو در روی هالک بانک ترکیه، پروجا ایتالیا و سنت نزیره فرانسه قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها