کد خبر : 2079243 | 03 آبان 1403 ساعت 15:25 | 2.8K بازدید | 5 دیدگاه

اخباری: اگر VAR باشد اعتراض و ناله من کم می‌شود

سعید اخباری می‌گوید از ابتدای فصل تا کنون تیم آن‌ها در هیچ بازی‌ای از وی‌ای‌آر استفاده نکرده و از این موضوع گله‌مند است.

اخباری: اگر VAR باشد اعتراض و ناله من کم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو و هوادار فردا در هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. سعید اخباری در نشست خبری پیش از این بازی حضور یافت.

*صحبت‌های ابتدایی؟ 
به بازیکنانم گفتم که فردا سخت‌ترین بازی فصلمان را داریم، هوادار تیم خوب و جوانی است که یک سری بازیکن باتجربه هم دارد و فکر می‌کنم که باید از مهدی رحمتی بابت جسارت و جرئتی که داشت تقدیر شود؛ او تیم خوبی ساخته و فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کنند. کافی است به بازی قبلی این تیم نگاه کنید. فردا روز سختی خواهد بود اما ما هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

بازیکنان ما پس از گذشت چند هفته به این خودباوری رسیدند که در چه جایگاهی قرار دارند و می‌دانند برای خوشحال کردن مردم یزد چه رسالتی بر دوششان است. امیدواریم که فردا بهترین ورژن خودمان باشیم و فوتبال بازی کنیم و موقعیت ایجاد کنیم. ان‌شاءالله که برنده این بازی ما باشیم.

*تیم شما فراتر از انتظار ظاهر شده اما در بازی‌های خارج از خانه تا حالا بردی کسب نکرده، در این بازی طلسم‌شکنی می‌کنید؟ 
به غیر از دو بازی با سپاهان و ملوان در ابتدای لیگ، بقیه بازی‌های خارج از خانه را کیفیت خوبی داشتیم و مقابل استقلال خوزستان که عقب افتادیم، به بازی برگشتیم و بازی مقابل پرسپولیس هم تا دقایق آخر روزنه‌ها را بسته بودیم، بله درست است از لحاظ امتیازگیری خوب نبودیم اما از لحاظ کیفیتی واقعا خوب بودیم. امتیاز گرفتن در لیگ برتر واقعا مشکل است؛ تیم‌ها نزدیک به هم هستند و هزینه می‌کنند، خوب کار می‌کنند، مربیان و بازیکنان خوبی دارند و‌.. کلا امتیاز گرفتن در لیگ برتر داخل و بیرون از خانه ندارد، همیشه سخت است. تلاشمان بر این است که فردا این طلسم را بشکنیم و به اولین برد خارج از خانه دست پیدا کنیم‌.

*بابت نبود VAR در بازی فردا نگران هستید؟ 
ما تنها تیمی هستیم که از VAR استفاده نکردیم یا جزء معدود تیم‌هایی هستیم که در این هشت هفته استفاده از وی‌ای‌آر نصیب ما نشد، از همین تریبون هم اعلام می‌کنم برای بازی هفته بعد که در یزد برگزار می‌شود، همه شرایط بازی با وی‌ای‌آر را داریم، دوربین فول اچ‌دی اجاره می‌کنیم و اتاق وی‌ای‌آر هم داریم. کاشکی بازی فردا هم با وی‌ای‌آر بود. تیم داوری بازی هم داوران خوبی هستند اما به هر حال داور است دیگر! اگر وی‌ای‌آر باشد اعتراض و ناله‌های منِ مربی هم کمتر می‌شود. از داوری خیلی آسیب دادیم و حق مردم استان است و به آن‌ها می‌رسید که در این هشت هفته، یکی دو هفته ما از وی‌ای‌آر استفاده کنیم. امیدوارم شرایط جوری مهیا شود که در سراسر فوتبالمان عدالت حاکم شود.

دیدگاه‌ها