کد خبر : 2079237 | 03 آبان 1403 ساعت 15:16 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت پرافتخارترین تیم ایرانی به جای همیشگی

پیکان تهران خیلی زود به جمع پلی‌آف نشینان اضافه شد.

بازگشت پرافتخارترین تیم ایرانی به جای همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال پیکان تهران که در دو هفته ابتدایی لیگ برتر والیبال ایران با دو شکست مواجه شده بود، پس از یک هفته استراحت در لیگ، موفق شد دو بازی مهم را در چارچوب هفته‌های چهارم و پنجم پیروز شود.

پیمان اکبری سرمربی این تیم که نشان داده است لیگ والیبال ایران را به واسطه سال‌ها حضور مداوم، چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی به خوبی می‌شناسد، با تفکرات و البته عملکرد خوب شاگردانش و همچنین حمایت مدیریت باشگاه، توانست تیم پرافتخار پیکان تهران را از قعر جدول جدا و به جمع هشت تیم برتر تا پایان هفته پنجم برساند.

این تیم این روزها با درخشش میهایلو میتیچ، سهیل کمال‌آبادی، متین حسینی و مهران توانا دو‌ پیروزی ارزشمند مقابل طبیعت اسلامشهر و چادر ملو اردکان کسب کرده است و به رتبه هشتم جدول رده‌بندی صعود کرد.

همه شواهد نشان می‌دهد پیمان اکبری و تیمش به لیگ برتر والیبال ایران بازگشته‌اند و نه تنها رفتن ستاره‌های فصل قبلشان خللی در این تیم ایجاد نکرده، بلکه می‌خواهند نتایجی بهتر از فصل قبل کسب کنند.

پیروزی پیکان تهران مقابل چادرملو اردکان در بازی دیروز در حالی به دست آمد که پیکانی‌ها خیلی دیر به اردکان رسیدند و تقریبا بدون تمرین‌ در این شهر، مقابل این تیم بازی کردند.

دیدگاه‌ها