کد خبر : 2079228 | 03 آبان 1403 ساعت 14:06 | 14K بازدید | 38 دیدگاه

ستایش ارنستو والورده از مهاجم برزیلی

اعتراف مربی سابق بارسا: وینیسیوس در سطح مسی

والورده برای اشاره به غیرقابل پیش‌بینی بودن فوتبال و جست‌وجوی راه‌های جدید برای کنترل مهاجمان، از لیونل مسی و وینیسیوس مثال زد.

اعتراف مربی سابق بارسا: وینیسیوس در سطح مسی

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس برابر دورتموند یک شب به‌یادماندنی داشت و با هت‌تریک خود کمک کرد رئال 5-2 برابر حریف آلمانی برنده شود. نمایش وینیسیوس در سطح بهترین روزهای لیونل مسی و رونالدو بود. برخی معتقدند وینی برای اینکه به سطح این دو فوق ستاره برسد باید در هر فصل چندین بازی اینچنینی داشته باشد.

ارنستو والورده، مربی سابق بارسا و حال حاضر بیلبائو، با اشاره به قدرت وینیسیوس و مسی گفت: «تمام تیم‌ها همیشه سعی می‌کنند ضعف‌های دفاعی خود را بهبود ببخشند. الان دیگر همه یکدیگر را می‌شناسند. فیلم بازی‌ها وجود دارد و مدافعان می‌توانند به خوبی مهاجمان را آنالیز کنند اما در اینجاست که کیفیت و درخشش‌ فردی وارد می‌شود.»

2099586

والورده ادامه داد: «مثلا شما می‌دانید مسی از کجا و چگونه استارت انفجاری می‌زند اما او همچنان از همان جا نفوذ کرده و گل می‌زند. یا می‌دانید وینیسیوس از کجا بیشتر ضربه می‌زند و برای مهارش یک مدافع نیز می‌گذارید، اما او کار خودش را می‌کند. برخی چیزها غیرقابل پیش‌بینی هستند. ما باید بهترین چهره خود را در هر بازی نشان دهیم و همیشه به دنبال راه‌حل‌هایی باشیم که بتواند حریفان را تحت فشار قرار دهد و این چیزی است که ما سعی می‌کنیم انجام دهیم ولی گاهی نمی‌شود. مسی و وینیسیوس مهارت‌هایی دارند که شما هر کاری کنید، قادر به مهارشان نخواهید بود.»

دیدگاه‌ها