کد خبر : 2079224 | 03 آبان 1403 ساعت 13:52 | 9.3K بازدید | 31 دیدگاه

تیم مشکل روحی و مسئولیت‌پذیری داشت

حمله بالاک به ستاره‌های بایرن: خجالت بکشید!

بالاک نیز یکی از کسانی بود که بعد از شکست بایرن از بارسلونا عملکرد بازیکنان تحت هدایت ونسان کمپانی را زیر سوال برد.

حمله بالاک به ستاره‌های بایرن: خجالت بکشید!

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا (۴-۱)، میشائیل بالاک به طور واضحی به انتقاد از عملکرد بازیکنان و هوش بازی آن‌ها پرداخت. این بازیکن سابق بایرن، به ویژه به ضعف در پرس از بالا در بایرن اشاره کرد.

او در مصاحبه‌ای با DAZN گفت: «هانسی فلیک همیشه می‌گفت، مشکلات زمانی شروع می‌شود که نتوانیم فشار روی بازیکن صاحب توپ ایجاد کنیم. اگر توپ را نداریم، باید پرس و زمان ریکاوری آن را تنظیم کنیم. این موضوع برای بایرن هم صدق می‌کند. نمی‌توانیم همیشه بگوییم، ما پرس می‌کنیم و خط آخر را همیشه بالا نگه می‌داریم. گاهی این امکان‌پذیر نیست. گاهی اوقات اشتباهات قبل از آن اتفاق می‌افتد و این به هوش بازی مربوط می‌شود.»

بالاک از ستاره‌های بایرن انتقاد کرد

پس از این شکست بالاک مسئولیت‌پذیری بازیکنان را زیر سوال برد. او گفت: «همه باید مسئولیت خود را در بازی بپذیرند. بازیکنان باید این را تشخیص دهند و دیگران را هدایت کنند. گاهی در بایرن این موضوع دیده نمی‌شود. نمی‌خواهم بگویم فقط به خاطر کیفیت بازیکنان است بلکه ارزیابی آنها از وضعیت بازی نیز غلط است. اینجا جا برای پیشرفت وجود دارد و آن‌ها باید روی آن کار کنند.»

ضعف‌های فردی

در پنج بازی اخیر رسمی، بایرن تنها یک پیروزی کسب کرده است. بنابراین بالاک پس از شکست ۴-۱، دیگر از ونسان کمپانی و تیمش دفاع نکرد. او گفت: «او (ونسان کمپانی) باید خود را زیر سوال ببرد، این یک فرایند است. این‌ها معیارهایی هستند که بایرن می‌خواهد در صحنه بزرگ نمایش دهد. بارسلونا به طور بی‌رحمانه‌ای ضعف‌های فردی برخی بازیکنان را نمایان کرد. بازیکنان باید از این شکل بازی شرم کنند و خود را زیر سوال ببرند. آیا آنها از نظر روحی در سطح مناسبی بودند؟ به نظرم بسیاری از آن‌ها نبودند. اشتباهات ساده زیادی رخ داد.»

دیدگاه‌ها