کد خبر : 2079221 | 03 آبان 1403 ساعت 13:35 | 13.5K بازدید | 28 دیدگاه

جنگ در استانبول: یونایتدها کتک خوردند! (عکس)

هواداران فنرباغچه شب گذشته به شدت با هواداران منچستریونایتد درگیر شدند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

جنگ در استانبول: یونایتدها کتک خوردند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پنجشنبه شب در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی فنرباغچه در شهر استانبول در یک بازی تماشایی و جذاب روبروی این تیم میدان خواهد رفت و این بازی از حساسیت و اهمیت بسیار زیادی برای هر دو تیم برخوردار است.

حضور ژوزه مورینیو که پیش از این سابقه هدایت شیاطین سرخ را در کارنامه داشته روی نیمکت فنرباغچه باعث شده است که حساسیت این بازی بیش از پیش افزایش پیدا کند و تعدادی از هواداران منچستریونایتد برای حمایت از تیم محبوب‌شان راهی استانبول شدند اما شب تلخی را در این شهر سپری کردند.

2099580

تصاویر منتشر شده از استانبول نشان می‌دهد که تعدادی از هواداران فنرباغچه شب گذشته به هواداران یونایتد حمله کردند. این اتفاق بیرون از هتل گرند رخ داده است که در فاصله یک کیلومتری از میدان تقسیم قرار دارد. نزدیک به ۵۰ هوادار متعصب فنرباغچه در این صحنه حضور داشتند و یونایتدی‌ها را محاصره کردند.

2099581

به نظر می‌رسد که این حملات از پیش برنامه‌ریزی شده بود و یکی از صفحات مربوط به آنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار تصاویری نوشت: «این اولین مشت از جنگ بود... منچستر حالا واقعا قرمز است»

یکی از هواداران یونایتد درباره این اتفاق به خبرنگاران گفت: «نزدیک به ۵۰ نفر ما را محاصره کردند. یکی از آنها در طول خیابان دنبالم کرد و وانمود کرد که قصد کمک دارد اما پس از آن با مشت به چانه‌ام کوبید.»

دیدگاه‌ها