کد خبر : 2079219 | 03 آبان 1403 ساعت 13:31 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

مهرابی: دیشب جواب صبرم را گرفتم

درخشش یک گلر تحویل گرفته نشده در لیگ یک!

احمد مهرابی پس از یک فصل نیمکت‌نشینی در ترکیب اصلی پارس جم قرار گرفت و نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد.

درخشش یک گلر تحویل گرفته نشده در لیگ یک!

به گزارش "ورزش سه"، احمد مهرابی دو فصل قبل در جریان بازی جام حذفی میان ون پارس و پرسپولیس، با درخشش خود توجهات زیادی را به خود جلب کرد. او توانست با عملکردی عالی بازی را به ضربات پنالتی بکشاند و کار را برای پرسپولیس دشوار کند؛ این نمایش، زمینه‌ای شد تا نام او در فوتبال ایران بیشتر شنیده شود.

پس از این بازی، مهرابی مورد توجه باشگاه پرسپولیس نیز قرار گرفت، اما با این حال، انتقال او به سرخپوشان پایتخت هرگز صورت نگرفت و او در لیگ یک باقی ماند و به تیم فجرسپاسی پیوست و تلاش کرد در این تیم جایگاه ثابتی پیدا کند.

اما فصل قبل شرایط برای این دروازه‌بان چندان مساعد نبود؛ مهدی رجب‌زاده، سرمربی فجرسپاسی، او را به نیمکت فرستاد و تنها در چند بازی جام حذفی از او استفاده کرد. البته او با وجود این فرصت‌های محدود توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

2099576

با شروع فصل جدید، مهرابی به همراه رجب‌زاده به تیم پارس جنوبی جم نقل مکان کرد. او شب گذشته برای اولین بار در فصل جدید در بازی هفته هشتم لیگ یک مقابل نفت و گاز گچساران به میدان رفت و در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت.

مهرابی در این بازی نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا کرد. او توانست در دقیقه ۲۸ پنالتی بازیکن حریف را مهار کند و در چند صحنه دیگر نیز با چندین واکنش خوب مانع باز شدن دروازه تیمش شد تا در نهایت، پارس جنوبی جم با یک گل به برتری برسد. عملکرد او در این مسابقه باعث شد او پس از پایان بازی به شدت مورد تشویق هواداران تیمش نیز قرار بگیرد.

مهرابی در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ما در این باره گفت: من دو سال قبل پیشنهاد پرسپولیس را داشتم اما نشد. به فجرسپاسی آمدم اما فرصتی برای بازی نرسید اما صبر کردم و تمریناتم را ادامه دادم. امسال هم پیشنهاداتی داشتم اما با توجه به اینکه فصل قبل بازی نکرده بودم، پیشنهادات چندان خوب نبود. باز هم همراه آقای رجب‌زاده به پارس آمدم و دیشب اولین بازی‌ام را کردم.

او ادامه داد: خدا را شکر بازی را بردیم. پنالتی، تک به تک و شوت حریف را مهار کردم و شب خوبی را پشت سر گذاشتم. خوشحالم که بعد از مدت‌ها آقای رجب‌زاده به من اعتماد کردند. این مسابقه نتیجه بیش از یک سال صبر و تلاش و امیدواری بود. واقعا سخت بود در این مدت روی پایم بایستم و تمریناتم را ادامه بدهم. من در این مدت هر هفته صد خودم را در تمرینات می‌گذاشتم و باز هم‌ می‌شد اما باز هم به خدا ایمان و به خودم اعتماد داشتم. دیشب همه می‌گفتند جواب صبرت را گرفتی.

دیدگاه‌ها