کد خبر : 2079213 | 03 آبان 1403 ساعت 13:07 | 7.1K بازدید | 3 دیدگاه

هشت بازی بیرون از خانه؛ خسته شدیم

ربیعی: مظلوم‌ترین تیم لیگ یک مدعی صعود نیست

سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر نسبت به شرایط تیمش اعلام نارضایتی کرد.

ربیعی: مظلوم‌ترین تیم لیگ یک مدعی صعود نیست

به گزارش "ورزش سه"، رضا ربیعی، سرمربی شهرداری نوشهر، بعد از شکست این تیم مقابل صنعت نفت آبادان به انتقاد از شرایط حاکم بر وضعیت تیمش پرداخت و گفت:
«ما یک تیم تازه صعود کرده هستیم ولی اهل این نیستیم که مشکلاتمان را فریاد بزنیم ولی حرفمان این است که ما به عنوان یک تیم جوان هیچ قدرت و زوری نداریم و به همین دلیل حرفی هم بزنیم به جایی نمی‌رسد.»

او در ادامه به گلایه از عملکرد داوران گفت:
«شما بازی ما مقابل شهرداری آستارا را نگاه کنید که دو پنالتی صددرصد ما گرفته نشد. پنالتی واضح ما مقابل پارس جنوبی نیز همین‌طور گرفته نشد و با یک گل بچگانه که دریافت کردیم بازی را باختیم. در چنین شرایطی چه کاری از دست من برمی‌آید؟ در همین بازی داور چطور خطای پنالتی را ندید؟ به عنوان عضو کوچکی از جامعه فوتبال از کمیته داوران فقط تقاضا میکنم که صحنه‌های داوری بازی‌های ما را فقط یک بار دیگر رصد کند.»

سرمربی شهرداری نوشهر تاکید کرد:
«بارها گفتم و باز هم می‌گویم که شهرداری نوشهر تیمی مظلوم است. 8 بازی است که ما بیرون خانه هستیم. واقعا بازیکنانم خسته شده‌اند. دائم در رفت و آمد هستیم. فقط همین هفته را در نظر بگیرید: از تهران به نوشهر، از نوشهر به آستارا و مسیر برگشت. به خدا این حرف‌ها بهانه نیست و واقعیت فوتبال ماست.»

ربیعی همچنین گفت:
«تا زمانی که هدایت شهرداری نوشهر را بر عهده دارم تمام توان خودم را می‌گذارم. این را قاطعانه بگویم که برای موفقیت این تیم و شادی مردم نوشهر همه کار می‌کنیم. این ذهنیت که شهرداری نوشهر مدعی صعود است درست نیست. ما امسال به دنبال صعود نیستیم و فقط می‌خواهیم شخصیت تیمی داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها