کد خبر : 2079210 | 03 آبان 1403 ساعت 13:02 | 11K بازدید | 14 دیدگاه

وینی هم عاشق گل فوق‌العاده شد: چی زدم!

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، از گل دومش در دیدار برابر بروسیا دورتموند بسیار راضی است.

وینی هم عاشق گل فوق‌العاده شد: چی زدم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید این هفته در حالی در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی دورتموند به میدان رفت که در آستانه بازی حساس برابر بارسلوناست و پیروزی در این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای آنها در این بازه زمانی برخوردار بود، به خصوص که این تیم در بازی قبلی هم برابر لیل شکست خورده بود.

نیمه اول به هیچ وجه برای شاگردان کارلو آنچلوتی خوب پیش نرفت و این دورتموند بود که موفق شد دو بار دروازه حریف قدرتمندش را باز کند و به عنوان تیم برنده راهی رختکن شود و شاید کمتر کسی انتظار داشت که شرایط در نیمه دوم به صورت کامل برای آنها تغییر کند، اما این اتفاق بار دیگر در سانتیاگو برنابئو رخ داد.

2099113

درخشش وینیسیوس جونیور که موفق شد سه گل در این بازی به ثمر برساند با دو گلی که آنتونیو رودیگر و لوکاس واسکز به ثمر رساندند یک شب رؤیایی را برای رئال رقم زد. با این حال، گل دوم وینیسیوس که با طی کردن ۷۰ متر در عرض ۱۰ ثانیه و روی یک حرکت انفرادی خیره کننده به ثمر رسید تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت و نگاه‌ها را بار دیگر متوجه این بازیکن کرد.

او در گفت‌وگو با تلویزیون رئال مادرید در پاسخ به سوالی برای انتخاب از بین این سه گل اظهار داشت: «انتخاب من گل دوم است. من با توپ خیلی سریع پیش رفتم. مدافع میانی در حال حرکت به سمت عقب بود و زمانی کیلیان امباپه از او رد شد، می‌دانستم که باید شوت کنم و این کار را به بهترین شکل انجام دادم.»

دیدگاه‌ها