کد خبر : 2079209 | 03 آبان 1403 ساعت 13:02 | 649 بازدید | 0 دیدگاه

رالی خوب‌رانی جاده‌ای در شمال ایران

رالی آموزشی با نام "خوب‌رانی جاده‌ای" بین موتورهای ورزشی در مسیر تهران، گیلان، مازندران و بالعکس برگزار شد.

رالی خوب‌رانی جاده‌ای در شمال ایران

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی جلیلی، مدیر بخش موتورسواری هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

رالی به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت بدنی و با حمایت آقای مهرداد همتیان، رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران، و با مشارکت و همکاری دستگاه‌های نظارتی و رؤسای محترم هیئت‌های موتورسواری و اتومبیلرانی استان‌های تهران، گیلان و مازندران، در تاریخ ۲۳ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد. این رقابت‌ها با حضور ۲۰ ورزشکار از رشته موتورسواری استان تهران، با موتورهایی با حجم بین ۲۵۰ سی‌سی تا ۱۸۰۰ سی‌سی، در محیط طبیعی شمال کشور برگزار گردید.

2099563

هدف اصلی این رالی، علاوه بر ایجاد لحظات مفرح و استفاده از طبیعت بی‌نظیر، ترویج فرهنگ موتورسواری ایمن و استفاده از کلاه ایمنی و لباس‌های مخصوص برای کاهش آسیب‌های جانی و مالی موتورسواران بود. در طول مسیر، موتورسواران با استفاده کامل از تجهیزات ایمنی، در جاده‌ها و شهرها رژه رفتند و توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کردند.

در پایان این رالی، مراسم اختتامیه در اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس با حضور امام جمعه محترم، مدیرکل، معاونین و مدیران محترم ورزش و جوانان، رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی و جمعی از ورزشکاران برگزار شد. در این مراسم، ناصر قدیر کاشانی به عنوان نفر اول، حسین صالحی به عنوان نفر دوم و علیرضا اسماعیلی به عنوان نفر سوم انتخاب شدند. همچنین از جواد خان‌بان به عنوان قهرمان پیشکسوت تقدیر به عمل آمد و به همراه احکام قهرمانی، جوایزی به آن‌ها اهدا شد.

دیدگاه‌ها