کد خبر : 2079208 | 04 آبان 1403 ساعت 02:22 | 6.2K بازدید | 9 دیدگاه

لوا بیش از کین لذت برد

خطرناک‌ترین قاتل اروپا در بارسلوناست

دیشب لواندوفسکی و کین هر دو گل زدند اما ستاره لهستانی همچنین روی گل اول بارسا برابر بایرن نیز نقش داشت. بازیکن آبی‌اناری‌ها در این فصل ۱۵ گل زده و کین ۱۴ گل و هالند ۱۳ گله است.

خطرناک‌ترین قاتل اروپا در بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی، بایرن را به مقصد بارسا ترک کرد و مطمئن بود که شب‌هایی مانند این چهارشنبه را تجربه خواهد کرد. این مهاجم لهستانی در اولین فصلش به عنوان بازیکن بارسا با ژاوی هرناندز به عنوان مربی، یک لالیگا را برد، اما در لیگ قهرمانان ناکام ماند و او یک نمایش درخشان اروپایی را به بارسا بدهکار شد. سرنوشت خواست که این دیدار برابر باشگاه سابقش باشد، جایی که او نتوانست در دو بازی فصل 23-2022 آنها را شکست دهد و روزی که همه انتظار دوئل او با هری کین را داشتند، موفق از زمین خارج شد. کین گل چهاردهم خود را در این فصل و پنجمین گل خود در این لیگ قهرمانان به ثمر رساند، جایی که او «ال پیچیچی» است، و یک گل دیگرش نیز به دلیل آفساید VAR مردود شد.

2099560

اما نه، این بار لوا نمی‌خواست دوباره شکست بخورد. نه لوا و نه سایر بازیکنان هانسی فلیک، که در واکنش به گل تساوی به خوبی عمل کردند و پس از چند سال تسلیم شدن حتی برابر آینتراخت، تماشاگران مونتجوییک را خوشحال کردند.

2099561

اکنون لواندوفسکی در این فصل ۱۵ گل در ۱۳ بازی زده است. در تمام اروپا هیچ‌کس بالاتر از او نیست. حتی ارلینگ هالند که در بازی سیتی و اسپارتاپراگ (۵-۰) فوق‌العاده بود. او به عنوان یک تمام‌کننده در بارسای تشنه گل، مانند یک جوان لذت برد اما به اندازه‌ای که نیاز است، جدی بود. او روی گل اول نقش داشت و همچنین گل دومی که شتاب بایرنی‌ها را در دقیقه ۳۶ خاموش کرد، متعلق به او بود که با پاس فرمین به ثمر رسید. روبرت تصمیم گرفت گل سوم خود در این لیگ قهرمانان را به احترام باشگاهی که او را در طول هشت سال (۲۰۱۴-۲۰۲۲) در اختیار داشت و ۳۴۴ گل برایش زده بود، جشن نگیرد.

2099562

از این تعداد، ۶۹ گل در لیگ قهرمانان بوده است، جایی که او اکنون ۱۱ گل به عنوان بازیکن بارسا زده و تنها سه گل تا صد گل فاصله دارد. او این هدف را در ابتدای فصل پس از رسیدن به ۱۰۰ بازی برای بارسا تعیین کرده است.

دیدگاه‌ها