کد خبر : 2079205 | 03 آبان 1403 ساعت 12:46 | 9K بازدید | 6 دیدگاه

به‌خاطر گل مشکوک لواندوفسکی؟

جنجال دوباره اولرایش: رفت دستیار فلیک را بزند!

بین دو نیمه بازی بارسا-بایرن یک درگیری لفظی شدید بین اسون اولرایش و یکی از دستیاران هانسی فلیک رخ داد.

جنجال دوباره اولرایش: رفت دستیار فلیک را بزند!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی حساس لیگ قهرمانان بین بارسلونا و بایرن مونیخ، اوضاع به شدت پرتنش بود تا جایی که بین دو نیمه بین گلر ذخیره بایرن و یکی از دستیاران فلیک درگیری لفظی رخ داد.

بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان در مقابل بارسلونا شکست سنگین ۴-۱ را متحمل شد و گویا بیرون زمین نیز اوضاع پرتنش بود. لورا وونتورا، مجری شبکه دازن، در این باره گزارش داد که بین دو نیمه، درگیری لفظی بین دروازه‌بان ذخیره بایرن، اِسون اولرایش و مارکوس زورگ، دستیار هانسی فلیک، مربی بارسا، رخ داده است.

او گفت: «هنگام ورود به رختکن، یک مشاجره شدید بین اولرایش و مارکوس زورگ رخ داد و نزدیک بود درگیری فیزیکی رخ بدهد. بعداً خواهیم فهمید که دلیلش چه بوده است.»

2099550

جزئیات دقیق این حادثه هنوز مشخص نیست. وقتی از ونسان کمپانی، مربی بایرن، درباره این اتفاق سوال شد، او گفت: «این اتفاق را ندیدم و هیچ چیزی از آن مطلع نیستم.»

بایرن با شکست ۳-۱ به رختکن رفت و به ویژه گل روبرت لواندوفسکی که نتیجه را به ۲-۱ برای بارسا تغییر داد، باعث بحث و جدل شد، زیرا بایرن معتقد بود که در روند این گل خطای فنی فرمین لوپز روی کیم مین جائه وجود داشته است. سایر گل‌ها به نام رافینیا (۱، ۴۵، ۵۶) ثبت شد و هری کین (۱۸) تنها توانست گل تساوی موقتی را به ثمر برساند.

2099549

اولرایش با توهین به رولفس خبرساز شده بود

این اولین بار نیست که اولرایش با یک حرکت احساسی خبرساز می‌شود. اوایل اکتبر، این دروازه‌بان ۳۶ ساله به خاطر توهین به سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن، در بازی حساس برابر لورکوزن (۱-۱) محروم شد. کلیپ ویدیویی از این حادثه به سرعت در فضای مجازی پخش شد. اولرایش گفته بود: «بنشین رولفس، تو یک احمقی.»

دیدگاه‌ها