کد خبر : 2079203 | 03 آبان 1403 ساعت 12:44 | 14.9K بازدید | 19 دیدگاه

هشدار ونگر به آرسنال: این بازیکن گل‌بزن نیست!

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، معتقد است که کای هاورتز نمی‌تواند به گلزنی درجه یک تبدیل شود.

هشدار ونگر به آرسنال: این بازیکن گل‌بزن نیست!

به گزارش "ورزش سه"، هاورتز شروع چندان خوبی در آرسنال پس از جدایی از چلسی نداشت و نتوانسته بود با وظایفی که در خط میانی به او سپرده شده بود به خوبی کنار بیاید و همین موضوع باعث شده بود که انتقادهای بسیاری از این بازیکن و همچنین مدیران این باشگاه برای جذب او مطرح شود.

اما تصمیم میکل آرتتا برای استفاده از این ستاره آلمانی به عنوان مهاجم نوک باعث شد که شرایط به‌صورت کلی تغییر کند و حالا این بازیکن یکی از بازیکنان مهم و کلیدی توپچی‌ها در فصل جدید در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شده و توانسته است عملکرد بسیار خوبی را برای آنها به نمایش بگذارد.

2099538

اما به نظر می‌رسد که ونگر هنوز اعتماد زیادی به او ندارد. این سرمربی سابق آرسنال در این باره به بین اسپورت گفت: «همه چیز بستگی به این دارد که شما دوست دارید با چه سبکی بازی کنید. هاورتز توانایی بیشتری در حضور در تمامی ابعاد بازی و در گوشه و کنار میدان دارد و از نظر دفاعی هم به سختی تلاش می‌کند.

اما باید این موضوع را در نظر بگیریم که او از نظر هجومی از بازیکنی مانند هری کین کمتر گل می‌زند و هرگز نمی‌تواند تعداد گل‌های زده‌اش را تا آن حد افزایش دهد و این در حالی است که در پست مهاجم به میدان می‌رود. او بیشتر از اینکه مهاجم گلزن باشد در واقع یک بازیکن شماره ۱۰.۵ یا ۹.۵ است و آرسنال باید این موضوع را در نظر بگیرد.»

دیدگاه‌ها