کد خبر : 2079199 | 03 آبان 1403 ساعت 12:38 | 8.6K بازدید | 4 دیدگاه

نیازهای من برای زمستان روی میز است

سرمربی الاهلی چمدان‌های میلیون دلاری می‌خواهد!

سرمربی آلمانی تیم الاهلی عربستان اعلام کرد که او و تیمش به دنبال ارائه بهترین نسخه از عملکرد خود در تمامی مسابقات هستند.

سرمربی الاهلی چمدان‌های میلیون دلاری می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس یایسله، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با الاخدود در چارچوب هفته هشتم لیگ حرفه‌ای عربستان درباره عملکرد تیمش صحبت کرد و گفت: «ما شاهد عملکرد فوق‌العاده‌ای از الاهلی در رقابت‌های آسیایی هستیم، اما در لیگ این سطح کمی پایین‌تر است. قبول دارم که در آسیا بازی‌های درخشانی ارائه داده‌ایم، اما ما روی هر مسابقه تمرکز می‌کنیم و امیدوارم که در تمامی رقابت‌ها به همین روند ادامه دهیم.»

یایسله در مورد دیدار پیش رو مقابل الاخدود گفت: «من همیشه به دنبال ارائه بهترین نسخه از نظر کیفیت بازی و نتایج هستم و این همان چیزی است که از تیم در بازی مقابل الاخدود انتظار دارم.»

او همچنین به موضوع عدم تحقق برخی خواسته‌هایش در نقل و انتقالات اشاره کرد و گفت: «مدیریت باشگاه از نیازهای من در پنجره تابستانی آگاه بود و حالا این درخواست‌ها روی میز برای پنجره زمستانی است. اما خواسته اصلی من این است که در آینده دچار مصدومیت‌های زیادی نشویم.»

2090544

او در ادامه به تمجید از فراس البریکان، ملی‌پوش سعودی، پرداخت و گفت: «البریکان ذهنیت فوق‌العاده‌ای دارد و در هر پستی که او را قرار دهیم برای تیم کار می‌کند. می‌دانم که در پست وینگر در سطح همیشگی خود نیست، اما در حالت دفاعی به عنوان وینگر و در حالت هجومی به عنوان مهاجم دوم بازی می‌کند و تمام تلاشش را برای تیم می‌گذارد.»

یایسله همچنین به مشکلاتی که تیمش پس از پیش افتادن در نتیجه با آن مواجه می‌شود، اشاره کرد و گفت: «طبیعتاً وقتی در فوتبال از حریف جلو می‌افتید، تیم مقابل به راحتی کنار نمی‌نشیند و در نیمه دوم فشار بیشتری می‌آورد. ما هم سعی می‌کنیم از فرصت‌ها برای تمام کردن بازی استفاده کنیم، اما گاهی از این فرصت‌ها بهره نمی‌بریم.»

سرمربی الاهلی در پایان از هواداران تیم تشکر کرد و گفت: «هواداران ما هر چه در توان دارند برای حمایت از تیم می‌گذارند و من کاملاً درک می‌کنم که چقدر این کار برایشان دشوار است. انتقاداتی که در شبکه‌های اجتماعی می‌شود، حق همه است، اما من از روز اول که اینجا آمده‌ام، تلاشم را برای تیم گذاشته‌ام و هر کسی که فوتبال را بفهمد، می‌داند که ما چقدر تلاش می‌کنیم.»

او در پایان گفت: «امیدوارم هواداران متوجه قدردانی من از آن‌ها باشند. من می‌بینم که آنها چقدر فوق‌العاده از تیم حمایت می‌کنند و این برای من لذت‌بخش است که تیمی را هدایت می‌کنم که چنین هوادارانی دارد.»

لازم به ذکر است که الاهلی عربستان در لیگ روشن در رتبه هفتم جدول قرار دارد اما در لیگ نخبگان آسیا با سه پیروزی و ۹ امتیاز با تفاضل گل کمتر نسبت به الاهلی در رتبه دوم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها