کد خبر : 2079196 | 03 آبان 1403 ساعت 12:33 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه ناکامی: ستاره هلندی هم مصدوم شد

ژاوی سیمونز، ستاره لایپزیش، به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین در دیدار برابر لیورپول شد.

ادامه ناکامی: ستاره هلندی هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول به میدان رفت و با یک گل بازی را به این حریف قدرتمند واگذار کرد اما اتفاق نگران‌کننده‌تری که در این دیدار برای آنها رخ داد مربوط به مصدومیت ژاوی سیمونز بود.

این ستاره هلندی دلیل مصدومیت و احساس دردی که داشت مجبور شد در دقیقه ۷۸ از زمین بازی بیرون بیاید و پزشکان تیم برای راه رفتن و خروج از میدان به او کمک کردند. یوسف پولسن به عنوان بازیکن جانشین با تصمیم سرمربی لایپزیش به جای او به میدان رفت.

اتفاقی که در صحنه مصدومیت او رخ داد این بود که تلاش کرد کلهر، دروازه‌بان لیورپول، را تحت فشار قرار دهد تا او مجبور به مهار توپ شود، اما ظاهرا در این صحنه بود که مچ پای راستش به شدت آسیب دید. او سعی کرد که دقایقی در زمین بماند اما در نهایت نتوانست ادامه دهد و چاره دیگری جز ترک میدان نداشت.

2099528

روزنامه بیلد خبر داده است که قرار است آزمایشات نهایی روی مچ پای این بازیکن پنجشنبه غروب انجام شود تا میزان مصدومیتش به طور دقیق ارزیابی شود. مارکو روزه پس از پایان این دیدار گفت: «مچ پای ژاوی پیچ خورده است و او همین الان هم درد دارد. این چیزی است که می‌توانم به شما بگویم. ما آزمایشات کامل را در روز پنجشنبه انجام خواهیم داد و پس از آن باید ببینیم که شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت. امیدواریم که مصدومیت خیلی شدیدی نباشد. در غیر این صورت بازیکن مهمی را از دست خواهیم داد. الان در شرایط سختی هستیم.»

لایپزیش در حال حاضر بازیکنان مهمی مانند دیوید رام به دلیل جراحی مچ پا، اشلاگر را به دلیل پارگی رباط صلیبی و آسان اوئدراگو و نیکلاس سیوالد را به دلیل مصدومیت عضلانی در اختیار ندارد. همین باعث شده است که دست روزه برای انتخاب بازیکن بسته باشد و مصدومیت ژاوی سیمونز کار او را دشوارتر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها