کد خبر : 2079194 | 03 آبان 1403 ساعت 12:24 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

قراردادم را فسخ کردم، چون مشکل قلبی دارم!

لیبروی سرشناس تیم ملی والیبال آلمان دچار مشکلات قلبی شده است.

قراردادم را فسخ کردم، چون مشکل قلبی دارم!

به گزارش "ورزش سه"، جولیان زینگر لیبروی بیست و هفت ساله تیم ملی والیبال آلمان که در سه فصل گذشته در تیم پادووا ایتالیا توپ می‌زد و حتی قرارداد خود را هم با این باشگاه تمدید کرده بود به یکباره از این تیم مجبور به جدایی شد.

این جدایی غیرمنتظره برای والیبال دوستان در ایتالیا عجیب به نظر می‌رسید تا اینکه خود جولیان زینگر دلیل این جدایی را توضیح داد.

2099526

جولیان زنگر اعتراف کرد که به مشکلات قلبی مبتلا شده است. او گفت: قبلاً در فوریه قراردادم  را برای یک سال دیگر با پادووا تمدید کردم زیرا هر دو طرف راضی بودیم. اما پس از آن مجبور شدم تحت معاینه پزشکی قرار بگیرم زیرا ترومبوز (یک نوع بیماری قلبی) داشتم. من فقط برای شش ماه گواهی آمادگی جسمانی گرفتم. در ویزیت دوم، پزشک چند ضربان قلب بیشتر از حد معمول تشخیص داد پس از انجام آزمایشات دقیق‌تر، تشخیص ناهنجاری آئورت داده شد‌.

ایتالیا قوانین سختگیرانه‌ای در این زمینه دارد. موارد بحرانی در گذشته وجود داشته است (کریستین اریکسن در فوتبال) پس از مشورت با پزشکان، مشخص شد که جراحی قلب خطر بیشتری نسبت به خود ناهنجاری دارد. دارنده مدال نقره لیگ قهرمانان اروپا در سال 2022 توضیح داد: "بنابراین تصمیم گرفتم تحت عمل جراحی قرار نگیرم، اما قراردادم را با باشگاه پادووا فسخ کردم.

اما در همین حین که معایناتم را انجام می‌دهم به تمریناتم ادامه خواهم داد و منتظر یک پیشنهاد جالب هستم. من هر یک از پیشنهادات را به دقت ارزیابی می‌کنم تا ببینم چگونه می‌توانند در سطح ورزشی به من کمک کنند."

دیدگاه‌ها