کد خبر : 2079192 | 03 آبان 1403 ساعت 12:15 | 15.3K بازدید | 65 دیدگاه

موج انتقادات در رسانه‌های آلمان

فاجعه‌ای به‌نام بایرن: شوکه‌کننده و تحقیرآمیز!

در آلمان هیچکس انتظار نداشت بایرن در زمین بارسا با چهار گل بازنده شود و به نوعی همه غافلگیر شدند. موج انتقادات از تیم ونسان کمپانی ادامه دارد.

فاجعه‌ای به‌نام بایرن: شوکه‌کننده و تحقیرآمیز!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ورزشی معتبر به شدت به شکل بازی بایرن مونیخ برابر بارسا انتقاد کردند و پیشرفت قابل توجه بارسلونا با ورود این مربی آلمانی را مورد توجه قرار دادند.

شکست سنگین بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (۴-۱) در آلمان غافلگیرکننده بود و رسانه‌های اصلی ورزشی این کشور بدون استثنا به ستایش از سطح بالای تیم هانسی فلیک در این دیدار پرداختند. بایرن در حالی به بارسا باخت که 9 سال بود برابر این تیم شکست نخورده بود و در هر 5 مصاف قبلی به برتری رسید.

2099521

روزنامه «بیلد»، پرفروش‌ترین روزنامه آلمان، در گزارش خود نوشت: «فلیک بایرن را از هم می‌پاشاند» و سردبیر آن، ماتیاس بروگلمن، در ستون خود عملکرد بایرن را «شرم‌آور و شوکه‌کننده» توصیف کرد.

از سوی دیگر، مجله «کیکر» نیز در اشاره به «فاجعه بایرن» در برابر بارسلونا، به بازی فوق‌العاده رافینیا که در صدمین بازی‌اش برای بارسا هت‌تریک کرد، تأکید کرد.

2099522

در گزارش وب‌سایت «اسپورت ۱» نیز هانسی فلیک دوباره در کانون توجه قرار گرفت و این رسانه آلمانی در تیتر خود نوشت: «بارسا تحت هدایت فلیک بایرن را تحقیر کرد» و سپس به شب تاریک بایرنی‌ها در دیدار لیگ قهرمانان اشاره کرد.

2099523

نمایش بارسلونا در برابر بایرن مونیخ نادیده گرفته نشده و در اروپا همه در حال آماده‌باش هستند تا ببینند اگر بارسا به این سطح بالا در لیگ قهرمانان ادامه دهد، چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها