کد خبر : 2079188 | 03 آبان 1403 ساعت 11:52 | 4.6K بازدید | 31 دیدگاه

ناراحتی کین: بهتر بودیم اما نتوانستیم ببریم

هری کین معتقد است که بایرن مونیخ در بسیاری از لحظات عملکرد بهتری از بارسلونا داشت اما نتوانست از مالکیت توپش استفاده کند.

ناراحتی کین: بهتر بودیم اما نتوانستیم ببریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی بارسلونا قرار گرفت و در حالی که همه انتظار تماشای یک بازی جذاب اما پایاپای را داشتند، شاگردان ونسان کمپانی با نتیجه ۱-۴ در این بازی شکست خوردند.

2099509

کین موفق شد تک گل تیمش را در این بازی وارد دروازه بارسلونا کند، اما تلاش‌هایش برای کمک به بایرن برای فرار از شکست کافی نبود. او در گفت‌وگو با اسکای اسپورت آلمان درباره بازی شب گذشته اظهار داشت: «دریافت سه گل در خارج از خانه در نیمه اول به هیچ وجه شروع خوبی برای ما نبود.

لحظاتی در نیمه اول بود که ما بسیار خطرناک به نظر می‌رسیدیم اما در نهایت بارسلونا خیلی خوب بازی کرد و ما نتوانستیم از زمان‌هایی که بهتر بودیم به درستی استفاده کنیم. همین باعث شد که در تغییر فاز از حمله به دفاع ضربه بخوریم و به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شده بودیم تنبیه شویم.

حالا باید به خانه برگردیم و از اشتباهی که کردیم درس بگیریم. من فکر می‌کنم که لحظاتی بود که می‌توانستیم خطرناک‌تر باشیم اما شاید حواس‌مان به این پرت شد که توپ را خیلی زود به حرکت درآوریم و اگر از مالکیت توپ بیشتری که داشتیم به جای عجله کردن استفاده می‌کردیم می‌توانستیم شانس‌های بهتری خلق کنیم. اما نیازی نیست که مضطرب شویم. همه چیز بستگی به این دارد که از این اتفاق درس بگیریم و دفعه بعد بهتر باشیم.»

دیدگاه‌ها