کد خبر : 2079184 | 03 آبان 1403 ساعت 11:34 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

رجب‌زاده: به آینده امیدوار شدیم

سرمربی پارس جنوبی جم از عملکرد تیمش مقابل نفت و گاز گچساران ابراز رضایت کرد.

رجب‌زاده: به آینده امیدوار شدیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب‌زاده، سرمربی پارس جنوبی جم، پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل نفت و گاز گچساران و پیروزی در این بازی نفتی گفت:
«روی عبور از کناره‌ها و یک ارسال خوب به گل رسیدیم و در ادامه اگر باهوش بودیم روی توپ‌های ضدحمله می‌توانستیم باز هم ایجاد موقعیت کنیم. به هر حال فشار بازی‌ها بالاست و بازیکنان با توجه به باخت هفته پیش تحت فشار بودند و طبیعی بود که این مسئله روی آنها تاثیر بگذارد.»

او که از شرایط آب و هوایی جم ناراضی است، ادامه داد:
«در حال حاضر یک هفته است که در جم حضور داریم و تمرینات را اینجا انجام می‌دهیم منتها آب و هوای جم به نحوی است که روی بدن خیلی تاثیر منفی می‌گذارد. اگر دقت کنید هر وقت که در جم هستیم بازیکنانمان دچار مشکل می‌شوند. نمی‌دانم هوای اینجا چگونه است که خیلی از انرژی بازیکنان را می‌گیرد. در هر حال باید با این شرایط کار کنیم.»

سرمربی پارس جنوبی درباره بازی گفت:
«خط حمله نفت و گاز خیلی باکیفیت است و ما خیلی خوب توانستیم از گلی که زدیم دفاع کنیم. مهمترین نکته مثبت بازی ما همین بود که در دفاع جانانه جنگیدیم. هر چند تیم حریف نیز لیاقت این را داشت تا به یک گل برسد. با این برد به آینده امیدوار شدیم.»

وی در پایان از هواداران تیمش عذرخواهی کرد:
«یک عذرخواهی به هواداران پارس جنوبی بدهکارم. هفته پیش یادم رفت در نشست خبری از آنها تشکر کنم که همه جوره می‌آیند و از تیم حمایت می‌کنند. ان‌شاءالله که ما هم بتوانیم هر هفته دلشان را شاد کنیم.»

دیدگاه‌ها