کد خبر : 2079177 | 03 آبان 1403 ساعت 11:25 | 39.8K بازدید | 27 دیدگاه

سهیل صحرایی با صد میلیون سرخپوش شد

افشای قرارداد مدافع پرسپولیس در آنتن زنده!

محسن خلیلی می‌گوید مبلغ قرارداد سهیل صحرایی در آکادمی پرسپولیس کمتر از صد میلیون تومان بوده است.

افشای قرارداد مدافع پرسپولیس در آنتن زنده!

به گزارش "ورزش سه"، حضور سهیل صحرایی در بازی برابر السد در لیگ قهرمانان آسیا توجهات بسیاری را به خود جلب کرد؛ بازیکنی که در آکادمی پرسپولیس رشد پیدا کرده و به تیم بزرگسالان راه یافته است. محسن خلیلی، مدیر آکادمی پرسپولیس، که امروز در برنامه صبحانه ایرانی حاضر شده بود، دقایقی در خصوص این بازیکن صحبت کرد.

خلیلی درباره مبلغ قرارداد سهیل صحرایی گفت: الان قراردادش بزرگسالان شده و نمی‌دانم، اما زمانی که پیش ما بود، قراردادش زیر صد میلیون تومان بود‌. او در تیم امید ما بود و بازیکن خیلی خوبی است. جالب اینکه هافبک وسط است. بازی‌سازی و اعتمادبه‌نفسی که داشت، به خاطر این بود که هافبک دفاعی بود.

او با اشاره به عملکرد این بازیکن گفت: زمانی که بازیکنان آکادمی در تیم بزرگسالان بازی می‌کنند، خیلی نسبت به بازیکنانی که از بیرون اضافه می‌شوند، راحت‌تر هستند، چون در تمرینات پرسپولیس بوده‌اند، در کنار بازیکنان تمرین کردند. ما به صورت متناوب بازیکنان را بالا می‌فرستیم و بازی می‌کنند.

2097924

خلیلی در پاسخ به اینکه آیا گاریدو در این زمینه با آکادمی همکاری دارد، عنوان کرد: این‌ همکاری وجود دارد اما مقداری سخت‌تر شده، چون آکادمی در چند سال اخیر نفرات زیادی را با هماهنگی باشگاه به تیم بزرگسالان دادیم و مقداری شلوغ بوده است. الان دوباره این‌ محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها باعث می‌شود سراغ آکادمی بیایند. بیشتر نیم فصل دوم از آکادمی بازیکن می‌گیرند.

او ادامه داد: بر حسب برنامه هوشمندی که ما در آکادمی داریم، تمام بازیکنان ما یک پروفایل دارند. می‌توانیم لینک را در اختیار هر مربی بگذاریم تا بازی‌های هر مربی را ببینند‌. تمام بازی‌هایی که در طول این فصل یا فصل گذشته هست، در این پروفایل وجود دارد.

خلیلی درباره امکانات خوب آکادمی پرسپولیس توضیح داد: اینها حمایت‌هایی است که باشگاه می‌کند. آقای درویش اگر به من و کادر آکادمی اعتماد نداشت و اجازه نمی‌داد ما در این سال‌ها برنامه‌هایمان را پیاده کنیم، این اتفاقات رخ نمی‌داد. این اتاق کنفرانس و رختکن و... سال به سال و طی چهار سال فراهم شده و این پیشرفت یکباره رخ نداده است. هر سال توانستیم اتفاقات جدید را رقم بزنیم و یک بودجه‌ای را باشگاه در نظر گرفته است. از طرفی کمک‌های بچه‌ها هم بوده و مثلا برای دو دستگاه فیزیوتراپی احمد نوراللهی و مهدی طارمی کمک کردند و نگران این بچه‌ها بودند.

او در پایان عنوان کرد: ما چند روز پیش یک بحث تبلیغاتی داشتیم و در ورزشگاه شهید کاظمی بودیم، علی علیپور و سعید مهری آنجا حضور داشتند و تا بچه‌های آکادمی را در حال فیلمبرداری دیدند، آمدند و به آنها یک استوک کادو دادند. بچه‌های پرسپولیس مثل باشگاه حواس‌شان به آکادمی هست.

دیدگاه‌ها