کد خبر : 2079169 | 03 آبان 1403 ساعت 10:13 | 11.7K بازدید | 7 دیدگاه

هیج پولی از خانواده‌ها دریافت نکرده و نمی‌کنیم

هشدار زیرپوستی محسن خلیلی به خان‌محمدی!

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس به اظهارات سرمربی پیشین رده جوانان این تیم واکنش نشان داد.

هشدار زیرپوستی محسن خلیلی به خان‌محمدی!

به گزارش "ورزش سه"، حسن خان‌محمدی، سرمربی تیم جوانان پرسپولیس، پس از قطع همکاری‌اش با آکادمی این باشگاه در مصاحبه‌ای مدعی شد برخی بازیکنان با پول خانواده‌شان سفارش می‌شوند. در همین رابطه محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت:
«من از ایشان سه مصاحبه دیدم که با یکدیگر تفاوت داشت. با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس این حق را دارد که از خودش دفاع کند و در مقابل نشر اکاذیب شکایت حقوقی کند، باید بگویم که باشگاه هیچ پولی از خانواده‌های بازیکنان دریافت نمی‌کند و دریافت نخواهد کرد.»

او درباره شرایط انتخاب بازیکن رده پایه در پرسپولیس توضیح داد:
«روال کار اینطور است که بازیکن انتخاب می‌شود و بدون هیچ سفارشی تست می‌دهد. ما از همه نقاط کشور بازیکن داریم. صحبتی که همیشه با مربیان آکادمی انجام می‌دهم به آنها تاکید می‌کنم که اگر بازیکن سفارش شده بگیرید، شاید آینده یک بازیکن کارآمد را خراب کنید. به همین خاطر همه استعدادهای ایران این شانس را داشته و دارند که در آکادمی پرسپولیس انتخاب شوند.»

وی درباره برکناری حسن خان‌محمدی گفت:
«ما در تصمیمی مدیریتی آقای خان‌محمدی را برکنار کردیم که علت آن هم بحث فنی بود و هم بحث غیرفنی که نمی‌خواهم فعلا آن را باز کنم، اما این را بگویم که هیچ پولی جابجا نشده بود و خود ایشان هم فقط یک مرتبه چنین حرفی زده بود.»

مدیر آکادمی پرسپولیس تاکید کرد:
«اگر شخصی بدون هماهنگی آکادمی و باشگاه از خانواده‌ای پول بگیرد، به محض اینکه مطلع شویم سریع برخورد می‌کنیم و او را از مجموعه جدا می‌کنیم. از نهادهای نظارتی هم تشکر میکنم که حواسشان خیلی به مسائل هست و به ماجرای آکادمی پرسپولیس هم ورود کردند و همه چیز را بررسی کردند و دیدند که شرایط آکادمی سالم است. فقط به یک مورد برخورد کردند که مدارکش به باشگاه داده شد و درباره‌اش تصمیم گرفتیم.»

دیدگاه‌ها