کد خبر : 2079164 | 03 آبان 1403 ساعت 09:38 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

صادقی: برای صعود باید بیشتر حمایت شویم

سرمربی تیم سایپا اعلام کرد برای صعود به لیگ برتر باید حمایت بیشتری از تیمش صورت گیرد.

صادقی: برای صعود باید بیشتر حمایت شویم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا در هشتمین هفته لیگ یک با تساوی بدون گل مقابل بعثت کرمانشاه متوقف شد. نتیجه‌ای که این تیم را در رده ششم جدول و فاصله سه امتیازی با صدر جدول قرار داد. در چنین شرایطی شاید این سوال پیش بیاید که آیا این تیم قدیمی برای بازگشت به لیگ برتر برنامه دارد یا خیر؟

2099481

ابراهیم صادقی در این باره گفت:
«سایپا چندین سال است در لیگ یک حضور دارد. واقعیت این است که اگر بخواهید تیمی به لیگ برتر صعود کند باید از آن حمایت شود. ما کارمان را در فصل جدید خیلی خوب شروع کردیم. نسبت به بودجه‌ای که در اختیار داشتیم بازیکنان خوبی جذب کردیم.»

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد:
«قطعا بعضی تیم‌های لیگ یک منابع مالی بیشتری دارند و حتی حمایت یک استان را پشت سر خود می‌بینند و هدفشان هم لیگ برتری شدن است. حقیقت این است که مانند تیمی مثل بعثت نیستیم که اینقدر هوادار داشته باشیم و این اصلا خوب نیست.»

سرمربی سایپا از مجموعه سایپا درخواست حمایت همه جانبه کرد:
«به نظر من برای صعود باید امکانات بیشتری در اختیار داشته باشیم و مجموعه سایپا به طور کامل در کنار تیم باشد. این را هم بگویم که من به شخصه می‌بینم که مدیریت تیم چقدر در تلاش است تا همه امکانات را فراهم کند. با این حال ما هم مشکلات خودمان را داریم و با این حال به کارمان ادامه می‌دهیم و هدف اصلی‌مان این است که سایپا را به لیگ برتر برگردانیم.»

دیدگاه‌ها