کد خبر : 2079161 | 03 آبان 1403 ساعت 09:24 | 11K بازدید | 31 دیدگاه

اعتراف مدیر بایرن: حق بارسلونا بود که ببرد

یان کریستین دریسن، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، از بازیکنان این تیم خواست که بازنده‌های خوبی باشند.

اعتراف مدیر بایرن: حق بارسلونا بود که ببرد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بارسلونا روبروی این تیم میدان رفت و در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه ۱-۴ این دیدار را واگذار کرد تا شکست تلخی را تجربه کرده باشد.

دریسن پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما باید بازنده‌های خوبی باشیم و به هانسی فلیک تبریک بگوییم. او شایسته کسب این پیروزی با تیمش بود. اما ما بایرن هستیم و این باشگاه همیشه در چنین شرایطی به دنبال نتیجه‌گیری درست است. من اطمینان دارم که ونسان کمپانی و کادر فنی‌اش هم تصمیمات درستی خواهند گرفت.

ما وظایف سختی در پیش داریم و باید بی‌صبرانه منتظر دیدارهای بعدی باشیم. مهم‌ترین نکته این است که حالا در کنار هم بمانیم. می‌دانیم که چه توانایی‌هایی داریم. ما فوتبال درخشانی را در چند بازی گذشته به نمایش گذاشتیم و من اطمینان دارم که این فوتبال درخشان به نتایجی که به دنبالش هستیم منجر خواهد شد.

حریفان سرسختی مانند بنفیکا و پاری سن ژرمن را در پیش داریم، اما می‌توانیم همچنان در جمع هشت تیم باشیم و هدف ما همین است. روز یکشنبه باید برابر بوخوم بازی کنیم و هفته آینده در جام حذفی آلمان مقابل ماینتس به میدان خواهیم رفت. دیدارهایی که شاید روز کاغذ آسان به نظر بیاید اما باید روی آنها متمرکز باشیم. بهترین آرزوها را برای کمپانی و تیمش دارم. ما در برد و باخت کنار هم هستیم.»

دیدگاه‌ها