کد خبر : 2079156 | 03 آبان 1403 ساعت 08:25 | 2.4K بازدید | 1 دیدگاه

اریکسن: نمی‌دانم در یونایتد می‌مانم یا نه!

کریستین اریکسن، ستاره منچستریونایتد، در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل فنرباغچه، در مورد آینده‌اش در الدترافورد ابراز تردید کرد.

اریکسن: نمی‌دانم در یونایتد می‌مانم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، اریکسن در کنار اریک تن‌هاخ، مربی خود در استانبول و در آستانه دیدار پنج‌شنبه شب لیگ اروپا مقابل فنرباغچه، درباره شرایطش در یونایتد صحبت کرد. او به شکلی مبهم به سوالی درباره اینکه آیا قراردادش که در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تمدید خواهد شد یا نه، پاسخ داد.

2099474

او گفت: «این واقعاً به من بستگی ندارد که وقتی قراردادم به پایان می‌رسد، چه خواهد شد، این به باشگاه بستگی دارد. من کنترلی بر روی قراردادم در باشگاه ندارم.»

او اضافه کرد: «من اینجا را دوست دارم. وقتی تابستان بیاید، اگر پیشنهاد تمدیدی باشد، قطعاً آن را جدی خواهم گرفت.»

این بازیکن ۳۲ ساله در این فصل احیا شده و یکی از سه هافبک سالمی است که برای سومین بازی لیگ اروپا به ترکیه سفر کرده است.

اریکسن در تساوی ۱-۱ مقابل اف‌سی توئنته یک گل به ثمر رساند و سپس دو پاس گل در تساوی ۳-۳ هیجان‌انگیز مقابل اف‌سی پورتو ثبت کرد.

اریکسن در پاسخ به سوالی درباره افزایش زمان بازی‌اش در هفته‌های اخیر به دلیل بهبود عملکردش، تلاش کرد بیش از حد خوش‌بین نباشد.

او گفت: «بعضی وقت‌ها بازی می‌کنید و بعضی‌ مواقع نه. من در دو فصل گذشته به طور متناوب بازی کرده‌ام اما قطعاً از بازی بیشتر برای منچستریونایتد لذت می‌برم. مربی تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند و شما بهترین تلاش خود را زمانی که فرصت داشته باشید، انجام می‌دهید.»

دیدگاه‌ها