کد خبر : 2079146 | 03 آبان 1403 ساعت 01:45 | 8K بازدید | 10 دیدگاه

ارلینگ در هر بازی می‌تواند شما را شگفت‌زده کند

هالندِ دیوانه‌ی دیوانه: هیچ‌کس این پرواز را باور نمی‌کند!

ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی،‌ در بازی بازی اسپارتاپراگ یکی از زیباترین گل‌های دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند.

هالندِ دیوانه‌ی دیوانه: هیچ‌کس این پرواز را باور نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، برتری پرگل منچسترسیتی در بازی خانگی هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اسپارتاپراگ برای طرفداران این تیم به یادماندنی شد.

سیتی با نتیجه 5-0 برنده شد و حتی با این برد به رکورد 26 بازی شکست ناپذیری در رقابت‌های اروپایی رسید تا از رکورد قبلی منچستریونایتد با 25 بازی، عبور کند اما مهمترین اتفاق این بازی توسط هالند رقم خورد. 

در واقع ارلینگ هالند هواداران سیتی را پس از به ثمر رساندن یک گل بی‌نظیر تا مرز جنون رساند! سیتی بازی امشب را قوی آغاز کرد و فیل فودن در همان دقیقه 3 گل زد تا تیمش نیمه نخست را با همین نتیجه به پایان برساند.

با این حال، این گل تماشایی هالند در نیمه دوم بود که روی برتری پرگل منچسترسیتی و حتی رکورد شکست ناپذیری آن‌ها سایه انداخت. گل این مهاجم نروژی به اندازه‌ای قابل توجه بود که از همین حالا نامزد بهترین گل فصل چمپیونزلیگ باشد.

2099449

این گل در دقیقه 58 روی سانتر ساویو به ثمر رسید. این مهاجم بلندقامت در حالی که پشتش رو به دروازه بود، به هوا پرید و با پشت پای چپ به توپ ضربه زد تا بازیکنان حریف، همبازیانش و تماشاگران این دیدار را شوکه کند.

پرش هالند به هوا در ابتدا اینطور به نظر می‌رسد که او اگر قصد ضربه سر نداشته باشد، با قیچی برگردان روی پای راست شانس گلزنی خود را امتحان کند اما او پای چپ خود را به عقب خم کرد و یک گل تماشایی زد که پس از برخورد توپ به زمین، دروازه‌بان هیچ شانسی برای مهار آن نداشت.

گلزنی هالند واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. یکی از هواداران سیتی نوشت: "هاالند، پسر او دیوانه شده‌ای؟ این دیگر چه گلی بود! خدای من، باورنکردنی است."

در حالی که یکی دیگر از هواداران اضافه کرد: "هالند، این یکی از شوکه کننده‌ترین گل‌هایی است که در زندگی‌ام دیده‌ام."

یکی دیگر از هواداران این گل را باور نمی‌کرد و نوشت: "من این را باور نمی‌کنم، پسر هالند واقعا دیوانه است، چطور ممکن است اینطور گل بزند؟"

2099450

هالند با این گل به غیر از تحسین طرفدارانش، به یک آمار قابل توجه رسید. او اکنون 20 گل زده در چمپیونزلیگ دارد.

2099451

این پرواز تماشایی تنها گل هالند در بازی امشب نبود. ازن مهاجم نروژی 10 دقیقه بعد روی پاس ماتئوس نونس یک گل دیگر زد و تعداد گل‌های خود را به 44 گل در 42 بازی برای سیتی در تمامی رقابت‌ها رساند. او در حال حاضر با پشت سر گذاشتن نیمار و الساندرو دل پیه‌رو، در رده چهاردهم لیست بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

2099448

همانطور که سیتی به رقابت‌های اروپایی خود ادامه می‌دهد، مهارت بالای هالند در گلزنی به آن‌ها قوت قلب می‌بخشد. با این حال، پپ گواردیولا و همبازیان هالند باید این بازی را فراموش کنند تا روی بازی روز شنبه با ساوتهمپتون تمرکز کنند.

دیدگاه‌ها