کد خبر : 2079144 | 03 آبان 1403 ساعت 01:29 | 14.2K بازدید | 73 دیدگاه

سلاخی بایرن برای ترکیدن بغض ۹ ساله

کاتارسیس بارسا با هت‌تریک رافینیا: رئال آماده باش!

تیم هانسی فلیک با آتش‌بازی در مقابل بایرن، رقیب ترسناک خود، به کمک رافینیای استثنایی به پیروزی ۴-۱ رسید و در بهترین حالت ممکن و با شتاب به سمت ال‌کلاسیکو می‌رود.

کاتارسیس بارسا با هت‌تریک رافینیا: رئال آماده باش!

به گزارش "ورزش سه"، در روانشناسی یک اصطلاح یونانی به نام کاتارسیس وجود دارد که زمانی استفاده می‌شود که فردی احساسات، افکار منفی و ترس‌هایش را به شکلی مثبت آزاد کند و حالا توضیح بازی بارسلونا به صورت ساده این است که آنها با یک کاتارسیس، بایرن مونیخ را که کابوس آنها در اروپا بود، در هم کوبیدند. نقش اول این پیروزی ۴-۱ رافینیا بود که هت‌تریک کرد و نشان داد که می‌تواند در ال‌کلاسیکو برابر وینیسیوس جونیور، هموطنش که دیشب مقابل دیگر تیم آلمانی حاضر در چمپیونزلیگ، هت‌تریک کرد، هنرنمایی کند.

ویدئو: 356612
ویدئو: 356618
ویدئو: 356620

بایرن مونیخ که با نتیجه ۲-۸ در لیسبون بارسلونا را به جهنم فرستاده بود و در چندین بازی بعدی نیز آنها را تحقیر کرده بود، این بار در مونتخوئیک توسط تیمی که به شکلی عالی از پس آزمون امشب برآمد، تحقیر شد. در یک تئاتر فوق‌العاده و نبردی بی‌نظیر در المپیک، نتیجه باورنکردنی ۴-۱ به دست آمد. این نتیجه هشداری است برای مادریدی‌ها که از الان بدانند در ال‌کلاسیکوی مادرید، چه چیزی در انتظار آنهاست‌.

به ندرت پیش می‌آید که روزنامه‌ها در پیش‌بینی ۲۲ بازیکن که قرار است بازی کنند، دقیق باشند. این بار یکی از آن موارد بود. نشانه‌ای که نشان می‌دهد بین فلیک و کمپانی هیچ رازی نبود.

2099440

در بارسا، بازیکنان همیشگی به زمین رفتند و در بایرن هم همینطور به علاوه احتیاط و نگه داشتن موسیالا بر روی نیمکت تا وضعیت بازی را ببینند. این وضعیت بسیار بد بود. بارسا به چیزی دست یافت که تیم‌های کمی می‌توانند به آن برسند، بایرن را به تسلیم وادار کرد. هم در نتیجه و هم سبک بازی.

در سال ۱۹۷۸، مایکل چیمینو فیلم «شکارچی» را ساخت که به خاطر صحنه‌ای به یاد ماندنی از رابرت دنیرو و کریستوفر واکن که زندگی خود را با بازی رولت روسی به خطر می‌انداختند، در تاریخ ماندگار شد. فلیک و کمپانی نیز همین کار را کردند. بازی مرگ یا زندگی. و فلیک برنده شد. در یک نیمه اول فوق‌العاده با دفاع‌های هر دو تیم که دو متر از خط وسط زمین فاصله داشتند، بارسا بایرن را غافلگیر کرد. این کار به سرعت انجام شد.

بازی با جنون آغاز شد و در ۵۸ ثانیه بارسلونا با یک ضدحمله از لواندوفسکی و فرمین لوپز که با پاسش رافینیا را در برابر نویر قرار داد، مجازات شد. رافینیا به خوبی نویر را تسلیم کرد، یکی از بزرگ‌ترین دروازه‌بان جهان، بازیچه وینگری شده بود که نشان داده به نیکو ویلیامز نیازی نیست. او هست و با وینیسیوس رقابت می‌کند. 

2099444

نتیجه ۱-۰ باعث شد بایرن از هر طرف بارسلونا را محاصره کند. با وجود گل اول، نه لامین و نه پدری توپی به دست نمی‌آوردند و در دقایق ابتدایی ضعیف کار می‌کردند.

در دقیقه ۱۸ کین بازی را مساوی کرد. تساوی ۱-۱ بارسلونا را بیدار کرد و لامین شروع به سرعت دادن به بازی کرد، پدری ریتم بازی را تنظیم کرد و فرمین، او مانند دیو تاسمانی بازی می‌کرد. انگار آخرین بازی زندگی‌اش بود. مثل همیشه.

در دقیقه ۳۶، پس از کنترل حمله آلمانی‌ها، فرمین با یک حرکت استثنایی از کیم، بازیکن کره‌ای، عبور کرد تا به لواندوفسکی پاس بدهد و او گل دوم را در میان اعتراضات بایرنی‌ها به ثمر رساند.

و قبل از پایان نیمه اول، کاسادو یک پاس فوق‌العاده به رافینیا داد که گل دوم خود را به ثمر رساند. با نتیجه ۳-۱ بازی به نیمه رسید.

2099442

نیمه دوم با محاصره دوباره بایرن آغاز شد، اما یک حرکت زیبا از لامین یامال که به زیبایی آلفونسو دیویس را جا گذاشت، به رافینیا اجازه داد تا گل چهارم را بزند. سومین گل او در این بازی. او آماده ال‌کلاسیکو است. دوئل با وینیسیوس. وینگر رئال در برنابئو سه بار دروازه‌ آلمانی‌ها را باز کرد و رافینیا هم امشب دیگر تیم آلمانی را به بند کشید. حالا نوبت ال‌کلاسیکو است، دیداری که جنگ برزیلی‌های خط حمله است و کیلیان امباپه و لوا آنها را همراهی می‌کنند. جود و لامین هم آماده کمک به حمله آتشین تیم‌هایشان هستند که هر دو با اختلاف سه گل آلمانی‌ها را در هم کوبیدند و به مصاف ال‌کلاسیکو می‌روند.

2099441

دیدگاه‌ها