کد خبر : 2079142 | 03 آبان 1403 ساعت 00:59 | 3.4K بازدید | 7 دیدگاه

دو گل مردود برای میزبان

لایپزیش 0-1 لیورپول: پیروزی اشلوت مقابل کلوپ!

لیورپول در بازی خارج از خانه چمپیونزلیگ با نتیجه 1-0 از سد لایپزیش گذشت.

لایپزیش 0-1 لیورپول: پیروزی اشلوت مقابل کلوپ!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب در خانه لایپزیش به میدان رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد.

ویدئو: 356629

ترکیب تیم‌ها

لایپزیش: گولاسی، گرتوریدا، اوربان، لوکبا، هنریخس، نوسا، فرمیرن، هایدرا، سیمون، اوپندا و ششکو

لیورپول: کِلهر، سیمیکاس، فن دایک، کوناته، ترنت الکساندر آرنولد، مک آلیستر، گراونبرخ، سوبوسلای، خاکپو، صلاح و نونیز


بازی بعد از سوت داور توسط دو تیم متعادل دنبال شد و در میانه میدان اغلب درگیرانه دنبال شد که به همین دلیل قبل از رسیدن به دقیقه 15 به جای ایجاد موقعیت‌های حساس مک آلیستر از لیورپول و لوکبا از لایپزیش کارت زرد دریافت کردند.

کلهر نزدیک بود که در دقیقه 19 دلیل اصلی گلزنی لایپزیش شود که خوش شانس بود خروج و ضربه سرش به گل منجر نشد و ضربه فنی ششکو خارج از چارچوب بود. هر چه از زمان نیمه نخست می‌گذشت میزبان ییشتر روی دروازه لیورپول فشار وارد کرد که در دقیقه 26 به گل منجر شد اما اوپندا قبل از اینکه با ضربه دیدنی دروازه کلهر را باز کند، در موقعیت آفساید توپ را دریافت کرده بود.

نونیز یک دقیقه از گل آفساید لایپزیش نگذشته بود که موفق شد ضربه سر محمد صلاح را در دقیقه 27 به گل تبدیل کند و تیمش را پیش بیندازد. نونیز در دقیقه 32 این شانس را داشت که دبل کند اما واکنش دیدنی گولاسی مانع از گلزنی مهاجم لیورپول شد.

بازی در دقایق پایانی نیمه اول با فشار لیورپول همراه بود که شاگردان آرنه اشلوت نتوانستند گلی بزنند و در نهایت را برتری 1-0 به رختکن رفتند.

نونیز که به دلیل مصدومیتت ژوتا مقابل چلسی در ترکیب اصلی حضور داشت انگیزه زیادی برای گلزنی از خود نشان داد و نیمه دوم را هم خوب شروع کرد که ضربه دیدنی او را گولاسی این بار در دقیقه 49 مهار کرد.

محمد صلاح که خیلی در جریان بازی نبود در دقیقه 59 روی پاس خاکپو فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه‌اش با فاصله زیاد به بیرون رفت. عملکرد او به اندازه‌ای ضعیف بود که در دقیقه 63 با لوئیس دیاز تعویض شد.

لایپزیش در مقابل حملات لیورپول بیکار نبود و اوپندا یکبار دیگر به گلزنی نزدیک شد اما در دقیقه 68 هم پرچم کمک داور به نشان آفساید او بالا رفت. یکی از زیباترین جملات لیورپول در دقیقه 70 رقم خورد که با بدشانسی مک آلیستر ضربه قوس‌دار او با برخورد به تیرک افقی به بیرون رفت.

اوپندا در این بازی حسرت زیادی را تحمل کرد چون دومین شانس او برای گلزنی به لیورپول با بالا رفتن پرچم کمک داور مردود اعلام شد. او به دلیل دریافت ارسال هنریخس در دقیقه 83 برای دومین بار شاهد مردود شدن گلش در این بازی حساس بود.

تیم میهمان برای حفظ نتیجه کار چندان سختی نداشت و در نهایت موفق شد در دقایق پایانی دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا با برتری 1-0 امشب 9 امتیازی شود و در رده دوم قرار بگیرد. لایپزیش هم با سومین شکست متوالی در رده سی و یکم قرار دارد.

این پیروزی برای بازیکنان لیورپول و به خصوص آرنه اشلوت معنای خاصی داشت چون به تیمی غلبه کردند که اکنون یکی از تیم‌های زیر نظر یورگن کلوپ، سرمربی سابق قرمزهای آنفیلد، است. کلوپ که در پایان فصل گذشته انگلیس را ترک کرد قرار است به عنوان رئیس بخش فوتبال کمپانی ردبول فعالیت کند که لایپزیش هم یکی از تیم‌های زیرمجموعه آن است.

توپ گلشرح گل‌:

لایپزیش 0-1 لیورپول

2099437

داروین نونیز در آستانه ورود ضربه سر محمد صلاح به دروازه حریف موفق شد با اثرگذاری کوچک پای راستش در دقیقه 27 تنها گل این بازی را به نام خودش ثبت کند.

دیدگاه‌ها