کد خبر : 2079138 | 03 آبان 1403 ساعت 00:45 | 18.6K بازدید | 253 دیدگاه

بارسلونا ۴-۱ بایرن: کسی خواب این برد را نمی‌دید!

بارسلونا بالاخره انتقام شکست ۸-۲ معروف را گرفت و بایرن مونیخ را با یک نمایش مقتدرانه با نتیجه ۴-۱ در هم کوبید.

بارسلونا ۴-۱ بایرن: کسی خواب این برد را نمی‌دید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب‌ترین دیدارهای این فصل چمپیونزلیگ در هفته سوم رخ داد. در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک همه منتظر بودند که ببینند نتیجه تقابل هانسی فلیک با تیم سابق چه می‌شود و در نهایت نتیجه‌ای بر روی اسکوربورد دیده شد که باورش برای هر هواداری سخت است. ۴-۱ به سود بارسلونا، باخت فاجعه‌بار تیم ونسان کمپانی که حالا در سه بازی چمپیونزلیگ دو بار متحمل شکست شده است.

ویدئو: 356623

ترکیب دو تیم:

بارسلونا: پنیا، کنده، کوبارسی، مارتینز، بالده، پدری، کاسادو، یامال، لوپز، رافینیا، لواندوفسکی

بایرن مونیخ: نویر، دیویس، کیم مین جائه، اوپامکانو، گریرو، پالینیا، کیمیش، گنابری، مولر، اولیسه، کین

پنجاه و هفت ثانیه از سوت آغاز دیدار گذشته بود که توپ وارد دروازه مانوئل نویر شده بود. در همان میانه میدان، فرمین لوپز رافینیا را دید و وینگر برزیلی هم دروازه را هدف قرار داد و به آن رسید.

حتی وقتی که این گل زده شده بود، کسی انتظارش را نداشت که بارسلونا کاملا بایرن را کیش و مات کند و به آنها اجازه ندهد نفس بکشند. کین فوراً برای جبران دست به کار شد، او قبل از رسیدن بازی به دقیقه ۱۰ پنیا را تسلیم کرد اما داور با VAR مشورت کرد و ثانیه‌هایی بعد گل مردود اعلام شد.

کین اما همچنان برای گلزنی تلاش می‌کرد و بالاخره موفق شد روی پاس گنابری بازی را برابر کند. با این حال پیش از پایان نیمه اول، لواندوفسکی که فصلی رویایی گذرانده، برابر نویر هم بی‌رحم ظاهر شد و گل دوم را زد. لوا در این فصل به هیچ تیمی رحم نکرده و امشب این ورژنش را مقابل تیم سابقش که بارها در لباس آنها گلزنی کرده، نشان داد.

قبل از اینکه نیمه اول به اتمام برسد، رافینیا یک بار دیگر درخشید و گل سوم را زد تا نیمه اول ۳-۱ به پایان برسد. نکته جالب این گل خوشحالی هانسی فلیک مقابل تیم سابقش بود که توجه همه را به خود جلب کرد.

پایان نیمه اول

در نیمه دوم هم تفاوتی در شرایط ایجاد نشد. بارسلونا مقتدر بود و بایرن مونیخ لغزنده. دیگر حتی اثری از هری کین هم نبود و او کاملاً محو شده بود تا بایرن هیچ شانسی برای بازگشت به بازی نداشته باشد.

حدود ۱۰ دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که رافینیا با پاس طلایی از لامین یامال به قلب دفاع بایرن زد و گل چهارم بارسا و سوم خودش را به ثمر رساند تا شبی تاریخی در باشگاه بارسلونا به ثبت برسد. بارسایی‌ها پس از این گل کمی عقب کشیدند و به مدیریت بازی پرداختند. در سمت دیگر کمپانی هر چقدر تعویض و تلاش کرد نتوانست بازی را تغییر دهد و بدین ترتیب تیم هانسی فلیک به پیروزی ۴-۱ رسید.

پایان بازی

توپ گلگل‌ها:

بارسلونا 1-0 بایرن مونیخ

2099422

در دقیقه ۱ رافینیا با پاس فرمین لوپز در پشت مدافعان بایرن صاحب توپ شد و پس از عبور از نویر دروازه خالی را باز کرد.

بارسلونا 1-1 بایرن مونیخ

2099424

کین خیلی زود به گل رافینیا پاسخ داد. در هجدهمین دقیقه، کین با ضربه‌ای زیبا ارسال گنابری را تبدیل به گل مساوی کرد.

بارسلونا 2-1 بایرن مونیخ

2099425

در دقیقه ۳۶ با اشتباه کیم مین جائه، فرمین لوپز در پشت دفاع بایرن صاحب توپ شد و سپس در مقابل نویر آن را لوا سپرد تا او زننده گل دوم بارسایی‌ها باشد.

بارسلونا 3-1 بایرن مونیخ

2099426

در دقیقه ۴۵ و کمی پیش از پایان نیمه اول، رافینیا با پاس بلند کاسادو در سمت چپ به توپ رسید و پس از حرکت به سمت محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا بازی را ۳-۱ کرد.

بارسلونا 4-1 بایرن مونیخ

2099427

حال نوبت هت‌تریک رسیده بود. رافینیا با دریافت پاسی تماشایی از لامین یامال، به سمت مدافعان بایرن حرکت کرد و با ورود به محوطه جریمه، ضربه‌اش را به گوشه دروازه زد و برای چهارمین بار دروازه نویر را باز کرد.

دیدگاه‌ها