کد خبر : 2079137 | 03 آبان 1403 ساعت 00:35 | 4.3K بازدید | 7 دیدگاه

یانگ بویز ۰-۱ اینتر: تورام جور آرناتوویچ را کشید!

دیدار تیم‌های یانگ بویز و اینتر با برتری ۱-۰ شاگردان سیمونه اینزاگی به پایان رسید.

یانگ بویز ۰-۱ اینتر: تورام جور آرناتوویچ را کشید!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های یانگ بویز سوئیس و اینتر در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۱-۰ نراتزوری به پایان رسید.

ویدئو: 356622

نتیجه‌ای که اینتر را هفت امتیازی و در جایگاه هفتم قرار داد و یانگ بویز را نیز همچنان در حسرت کسب امتیاز در لیگ قهرمانان نگه داشت.

یانگ بویز به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته‌ای مقابل اینتر نبود و این را از همان بدو شروع بازی ثابت کرد. در نیم ساعت نخست بازی شاگردان سیمونه اینزاگی کاملا دور از انتظار ظاهر شدند و هیچ موقعیت جدی روی دروازه حریف خلق نکردند و در طرف مقابل اما نماینده سوئیس دو سه موقعیت خیلی خوب با درخشش یان زومر و بی‌دقتی مهاجمان از دست داد.

جدی‌ترین موقعیت اینتر در نیمه اول بازی روی پاس پشت پای عالی مهدی طارمی برای یان بیسک شکل گرفت. جایی که مهدی با هوشمندی هرچه تمام متوجه فرار بیسک شد و توپ را با پاس پشت پای نمایشی به او رساند اما مدافع اینتر قدر این موقعیت را ندانست و در مصاف تک به تک مغلوب دروازه‌بان حریف شد.

2099423

بازی تا پایان نیمه اول آبستن حوادث خاص دیگری نبود و در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت. با شروع نیمه دوم اما ورق برگشت و این شاگردان سیمونه اینزاگی بودند که خیلی زود صاحب ضربه پنالتی شدند. این پنالتی را اما مارکو آرناتوویچ با یک ضربه ضعیف و مهار توسط دروازه‌بان از دست داد تا بازی همچنان بدون گل باقی بماند.

2099420

مهار این پنالتی روحیه از دست رفته یانگ بویز را برگرداند و آنها بار دیگر‌ صاحب توپ و میدان شدند اما ضدحملات بازیکنان اینتر بسیار خطرناک‌تر از حملات یانگ بویز در نیمه دوم بود.

سرانجام در دقیقه ۷۵ بازی علی‌رغم نمایش خوب اما اینزاگی دست به تعویض مهدی طارمی زد و مارکوس تورام را به همراه الساندرو باستونی راهی میدان کرد.

در ۱۰ دقیقه پایانی‌ به اندازه کل ۸۰ دقیقه قبلی موقعیت گلزنی برای هر دو تیم ایجاد شد اما در نهایت این مارکوس تورام، تعویض طلایی اینزاگی، بود که توانست در دقیقه ۲+۹۰ دروازه یانگ بویز را باز کند و تیمش را به یک سه امتیاز حساس در سوئیس برساند.


توپ گلشرح گل‌: 

2099421

یانگ بویز ۰-۱ اینتر: آخرین بخت اینتر برای گلزنی در فاصله تنها دو دقیقه مانده به سوت پایان، با ارسال فدریکو دی‌مارکو از سمت چپ روی دروازه یانگ بویز همراه شد و مارکوس تورام به زیبایی این توپ را در شش قدم حریف قطع کرد و تیمش را در دقیقه ۲+۹۰ صاحب دومین برد پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا کرد.

دیدگاه‌ها