کد خبر : 2079130 | 02 آبان 1403 ساعت 23:53 | 3.3K بازدید | 5 دیدگاه

آغاز موج حمایت خیبری‌ها از دقیقی

تمرین امروز خیبر خرم‌آباد با حضور هواداران این تیم برگزار شد.

آغاز موج حمایت خیبری‌ها از دقیقی

به گزارش "ورزش سه"، پس از نتایج نامطلوب خیبر خرم‌آباد در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر و تغییرات متعدد در کادر فنی، حالا هواداران خیبر امید تازه‌ای به بازگشت تیمشان به روزهای خوب پیدا کرده‌اند.

باشگاه خیبر پس از هفته پنجم رضا مهاجری را برکنار و مارکو اورلیو برزیلی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد، اما با وجود تغییرات، اورلیو نیز نتوانست نتیجه قابل توجهی بگیرد و پس از کسب دو شکست و دو تساوی، از هدایت تیم کنار گذاشته شد.

اکنون سعید دقیقی، سرمربی سابق شمس‌آذر، به عنوان جانشین مارکو اورلیو وظیفه دارد تا تیم خیبر را از شرایط بحرانی خارج کند. دقیقی که روز گذشته اولین جلسه تمرینی خیبر را برگزار کرده بود، امروز نیز برنامه‌های آماده‌سازی شاگردان خود برای نبرد مهم هفته نهم برابر استقلال دنبال کرد، اما نکته برجسته این تمرین، حضور هواداران خیبر در کنار تیم بود.

2099395

در حاشیه این تمرین، هواداران خیبر که امیدوار به تحول و نتایج بهتر تحت هدایت دقیقی هستند، با حضور در ورزشگاه به تشویق سرمربی جدید، بازیکنان و همچنین مسعود عبدی، مالک باشگاه، پرداختند و حمایت خود را از تیم نشان دادند.

2099396

این موج حمایت از سوی هواداران می‌تواند به خیبر انگیزه بیشتری برای موفقیت در دیدار حساس مقابل استقلال بدهد؛ دیداری که روز شنبه پنجم آبان در ورزشگاه خیبر برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها