کد خبر : 2079129 | 02 آبان 1403 ساعت 23:31 | 6.4K بازدید | 49 دیدگاه

اشتباه مدافعان و نویر: لوا بایرنی‌ها را شکست!

رابرت لواندوفسکی با گلزنی برابر بایرن مونیخ، تیم سابقش، خوشحالی را به اردوی بلوگرانا برگرداند.

اشتباه مدافعان و نویر: لوا بایرنی‌ها را شکست!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقی که هواداران بایرن مونیخ از زمان قرعه‌کشی مرحله لیگ چمپیونزلیگ نگران آن بودند، به وقوع پیوست. گلزنی رابرت لواندوفسکی، آن هم در حالی‌که هانسی فلیک از لب خط از گل خوردن بایرن خوشحال می‌شود!

بازی بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، به جذاب‌ترین شکل ممکن شروع شد و در همان دقیقه ۱ رافینیا توانست دروازه مانوئل نویر را باز کند اما این گل با ضربه زیبای هری کین پاسخ داده شد.

با این حال رابرت لواندوفسکی منتظر بود که قلب تیم سابقش را بشکند و بارسلونا را جلو بیاندازد. در دقیقه ۱۹ پاس لامین یامال از روی سر کیم مین جائه گذشت و فرمین لوپز در پشت خط دفاع صاحب توپ شد. او پس ورود به محوطه و روبرو شدن با مانوئل نویر که جلو آمده بود، با یک لمس کوچک، توپ را به طرف دیگر فرستاد که لواندوفسکی حاضر بود و این مهاجم لهستانی که موقعیت‌های سخت‌تر از این را هم گل کرده، به راحتی دروازه خالی باواریایی‌ها را باز کرد تا بارسلونا دوباره به برتری برسد.

2099391

لواندوفسکی که پس از گلزنی به دلیل برخورد با مدافع بایرن زمین خورده بود، از جایش بلند شد و به آرامی شروع به دویدن کرد و از خوشحالی برابر تیم سابقش امتناع کرد.

2099390

دیدگاه‌ها