کد خبر : 2079124 | 02 آبان 1403 ساعت 23:20 | 8K بازدید | 6 دیدگاه

نهایت فرصت‌طلبی: نونیز گل صلاح را دزدید! (عکس)

داروین نونیز با فرصت‌طلبی گلی که باید به نام محمد صلاح ثبت می‌شد را در آستانه دروازه لایپزیش، به نام خودش تغییر داد.

نهایت فرصت‌طلبی: نونیز گل صلاح را دزدید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش قرار گرفته و این بازی خارج از خانه را با برتری 1-0 دنبال می‌کند.

این بازی بین دو تیم متعادل دنبال می‌شد که لیورپول یک گل دریافت کرد و با بالا رفتن پرچم کمک داور آفساید اعلام شد. یک دقیقه پس از این گل نگذشته بود که داروین نونیز برای تیم میهمان گلزنی کرد.

با حرکت الکسیس مک آلیستر از سمت راست او موفق شد با ارسال فنی به داخل محوطه جریمه فرصت گلزنی برای محمد صلاح ایجاد کند که البته به سود نونیز به پایان رسید.

2099380

صلاح با پرش بلند بین دو مدافع با ضربه سر ارسال آلیستر را به سمت گوشه راست دروازه فرستاده بود که قبل از ورود به دروازه نونیز پای راستش را به سمت توپ حرکت داد و در دقیقه 27 این گل را به نام خود ثبت کرد.

2099379

نونیز از فرصتی طلایی در خط حمله لیورپول استفاده می‌کنند. این مهاجم اروگوئه‌ای نیمکت نشین دیوگو ژوتا پرتغالی بود که مصدومیت این بازیکن در بازی گذشته مقابل چلسی به نونیز این فرصت را داد تا در بازی امشب فیکس باشد و با این گل نظر آرنه اشلوت نسبت به خود را کمی تغییر دهد.

نونیز برای جلوگیری از دلخوری صلاح بعد از به ثمر رسیدن گل به سمت این مهاجم مصری رفت و با در آغوش گرفتن او به نوعی از او دلجویی کرد.

دیدگاه‌ها