کد خبر : 2079122 | 02 آبان 1403 ساعت 23:03 | 8.4K بازدید | 8 دیدگاه

حق با پپ بود: فودن آماده خیلی ترسناک است! (عکس)

فیل فودن در بازی مقابل اسپارتا پراگ خیلی زود گل اول منچسترسیتی را به ثمر رساند.

حق با پپ بود: فودن آماده خیلی ترسناک است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسپارتا پراگ رفته و با گل فیل فودن خیلی زود از حریفش پیش افتاد.

فودن که وضعیتش برای این بازی نامشخص بود با تصمیم پپ گواردیولا در ترکیب اصلی قرار گرفت و در عرض سه دقیقه موفق شد دروازه حریف را در بازی خانگی باز کند.

گواردیولا قبل از بازی درمورد وضعیت فودن گفته بود: "او احساس بهتری دارد. دقایقی که در بازی آخر بازی کرد، به عنوان مثال کمک کرد. وقتی فیل خوشحال و آماده و از لحاظ ذهنی در لحظه درست باشد، فوراً متوجه می‌شوید که او بهتر و بهتر می‌شود."

حق با سرمربی سیتی بود، فودن این را امشب نشان داد. او در میانه میدان توپ را روی پاس کوتاه مانوئل آکانجی دریافت کرد و حرکت به سمت دروازه اسپارتا پراگ را خطرناک آغاز کرد.

2099376

او یک بازیکن که سعی داشت با خطا متوقفش کند را پشت سر گذاشت و در این مسیر یک بازیکن دیگر را کنار زد تا به محض ورود به محوطه جریمه با ضربه زمینی پای راست به خلاف جهت در دقیقه 3 اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

2099375

او برای شادی گل روی زانوی راستش نشست و با دستش به علامت تفنگ به سمت دوربین‌های تلویزیونی شلیک کرد تا اینطور مهارت خود در گلزنی و اشتیاق به درخشش در ترکیب سیتی را نشان دهد.

دیدگاه‌ها