کد خبر : 2079119 | 02 آبان 1403 ساعت 22:51 | 8K بازدید | 20 دیدگاه

در دقیقه یک: فلیک بایرن را سورپرایز کرد! (عکس)

بارسلونا در همان ثانیه‌های ابتدایی بازی مقابل بایرن مونیخ دروازه این تیم را باز کرد.

در دقیقه یک: فلیک بایرن را سورپرایز کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً هر کسی می‌توانست حدس بزند که بارسلونای هانسی فلیک نسبت به فصل‌های گذشته حریف سخت‌تری برای بایرن مونیخ است، اما کمتر کسی فکرش را می‌کرد که در همان ثانیه‌های ابتدایی بایرن دروازه‌اش را بازشده ببیند.

در یکی از جالب‌ترین تقابل‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا میزبان بایرن مونیخ است، اما این بار با یک مربی متفاوت. هانسی فلیک که با بایرنی‌ها روزهای خوشی را تجربه کرده و الان می‌خواهد همان روزهای خوش را در بارسلونا تکرار کند.

فلیک تیم سابقش را خیلی زود سورپرایز کرد. در ثانیه ۵۷ و در حالی‌ که دفاع بایرن مونیخ کاملا جلو کشیده بود، فرمین لوپز در میانه میدان با یک پاس زیبا توپ را به رافینیا رساند که از بین مدافعان بایرنی فرار کرده بود و توانست با مانوئل نویر تک به تک شود. حالا نوبت به شکست دادن دروازه‌بانی بود که بارها بارسایی‌ها را ناکام گذاشته بود، اما این بار خبری از خوشحالی در اردوی بایرن نبود. رافینیا به خوبی از نویر گذر کرد و این دروازه‌بان هر چقدر تلاش کرد نتوانست توپ را از مقابل پای رافینیا که بازوبند را بر بازو بسته است، دفع کند و بدین ترتیب وینگر برزیلی به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

2099361

بایرن قبل از دقیقه ۱۰ توسط هری کین گل را جبران کرد اما داور بلافاصله پس از مشورت با VAR این گل را به دلیل آفساید مهاجم انگلیسی مردود اعلام کرد.

دیدگاه‌ها