کد خبر : 2079110 | 03 آبان 1403 ساعت 05:02 | 22K بازدید | 6 دیدگاه

توماس فرانک:

به یونایتد نمی‌روم، در بهترین باشگاه جهان هستم

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، تایید کرد که هیچ علاقه‌ای به مربیگری در منچستریونایتد ندارد.

به یونایتد نمی‌روم، در بهترین باشگاه جهان هستم

به گزارش "ورزش سه"، توماس فرانک گفته که حضور در منچستریونایتد، وضعیت زندگی او را بهتر نخواهد کرد. سرمربی برنتفورد پس از شروع ضعیف یونایتد در فصل 25-2024، به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های جانشین اریک تن هاخ در نظر گرفته می‌شود.

با این حال، تن‌هاخ در آخر هفته با شکست 2-1 برنتفورد تحت هدایت فرانک در الدترافورد، وضعیت تقریبا مناسبی دارد و هجمه‌ها علیه او تا حدودی کاهش یافته است.

در مصاحبه‌ای با پادکست اسپورتس ایجنتز (Sports Agents)، از فرانک در مورد احتمال هدایت باشگاهی مانند منچستریونایتد و اینکه این امر چه تأثیری بر او خواهد داشت، سؤال شد.

2099343

این مربی دانمارکی در پاسخ به این سوال گفت: "این را می‌گویم تا چنین بحثی به پایان برسد. من همین حالا شاید در یکی از بهترین باشگاه‌های جهان حضور داشته باشم. مطمئناً اگر زمانی پیشنهاد رفتن به یک باشگاه بزرگ را داشته باشم و تصمیم بگیرم به آنجا بروم، این زندگی من را بهتر نخواهد کرد. فکر می‌کنم همه ما این را می‌دانیم. شاید این یک چالش باشد که باید آن را امتحان کنید. من نمی‌دانم. این چیزی نیست که به آن فکر کنم. در طول عمرم فداکاری‌های زیادی کرده‌ام تا به جایی که الان هستم، برسم.

از نظر فداکاری، 5 سال متوالی تولد فرزندانم را از دست دادم چون در تیم ملی بودم. در 30 سال گذشته 60 الی 70 ساعت در هفته کار می‌کنم. خیلی چیزها را فدا کرده‌ام. نمی‌دانی اگر وارد شغل دیگری شوی، چطور می‌شود."

همراه با فرانک، گرت ساوت‌گیت، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس و رود فن نیستلروی، دستیار فعلی تن هاخ، نیز به عنوان گزینه‌های اصلی جانشین این مربی هلندی در نظر گرفته می‌شوند.

دیدگاه‌ها