کد خبر : 2079109 | 02 آبان 1403 ساعت 22:09 | 37.6K بازدید | 20 دیدگاه

بازگشت دوباره در لیگ قهرمانان؛

طارمی خیلی شیک در چمپیونز لیگ (عکس)

ستاره ایرانی اینتر با انگیزه زیادی مقابل یانگ بویز سوئیس به میدان خواهد رفت.

طارمی خیلی شیک در چمپیونز لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اینتر در شرایطی از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه وانکدورف برن مقابل یانگ بویز سوئیس قرار می‌گیرد و یکی از دیدارهای هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کند که دوباره مهدی طارمی را در چمپیونز لیگ در ترکیب اولیه خود دارد.

مهدی طارمی که سه شب قبل در مسابقه هفته هشتم سری آ ایتالیا به طور کامل روی نیمکت اینتر نشست و فرصت بازی مقابل آ. اس. رم را به دست نیاورد، امشب با تصمیم غیرمنتظره سیمونه اینزاگی به جمع 11 نفر اصلی رسیده و با انگیزه زیادی در خط حمله حضور دارد تا بتواند دوباره در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.

ستاره ایرانی اینتر با لباس فرم و زیبای بازیکنان این تیم که برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به طور مجزا طراحی شده، در لحظه ورود به ورزشگاه وانکدورف شکار شد که در حال گوش دادن به موسیقی و تمرکز برای دیدار با یانگ بویز بود.

2096357

مهدی طارمی قبل از فیفادی در مسابقه سری آ ایتالیا مقابل تورینو به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت ولی یک بازی قبل‌تر از آن، در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برابر ستاره سرخ بلگراد بهترین بازیکن تیمش بود که توانست یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد که سعی دارد امشب هم این اتفاق را در جدال با یانگ بویز سوئیس رقم بزند.

طارمی در دو مسابقه گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی و ستاره سرخ بلگراد در ترکیب اولیه اینتر بوده که این روند امشب هم برای او ادامه پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها