کد خبر : 2079102 | 03 آبان 1403 ساعت 04:16 | 9.8K بازدید | 3 دیدگاه

دیوید سیمن:

با این قانون به دروازه‌بان‌ها بی‌احترامی می‌کنید!

دیوید سیمن معتقد است اخراج مدافعان به دلیل خطا روی مهاجمی که در موقعیت تک به تک قرار‌ دارد یک بی‌احترامی به دروازه‌بان‌ها به حساب می‌آید.

با این قانون به دروازه‌بان‌ها بی‌احترامی می‌کنید!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود آنکه اخراج ویلیام سالیبا در بازی آرسنال مقابل بورنموث از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس با اعتراض کادر فنی و بازیکنان آرسنال همراه نبود چرا که مدافع آرسنال در شرایطی که مهاجم حریف در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان بود روی او خطا کرد اما دیوید سیمن، سنگربان سابق توپچی‌های لندن معتقد هست این اخراج درست نبوده و به دروازه‌بان آرسنال بی‌احترامی شده است.

سیمن اعتقاد دارد که قانون اخراج مدافع در صورت خطا روی مهاجم حریف که در موقعیت تک به تک به دروازه‌بان قرار دارد اصلا منطقی نیست چرا که این قانون حق دروازه‌بان را نادیده گرفته است. سیمن در برنامه پادکست خود در این خصوص گفت: "میفهمم که چرا داور سالیبا را اخراج کرد چرا که مهاجم حریف در موقعیت تک به تک قرار داشت.

2098749

مشکل من با این قانون ناجوانمردانه است و به نظرم در این صحنه‌ها داور می‌تواند بازیکن خاطی را با کارت زرد جریمه کند. این قانون بی‌احترامی به دروازه‌بان است چرا که خطای سالیبا شدت چندانی نداشت و تنها به خاطر موقعیت مهاجم با کارت قرمز همراه شد. همه می‌گویند این یک فرصت واضح گلزنی بود پس یعنی دروازه‌بان درون دروازه‌ نیست؟

مهاجم قبل از گل زدن باید دروازه‌بان را تسلیم کند. آن هم داوید رایا که دروازه‌بان بسیار سرسختی است. بنابراین فکر می‌کنم در این موارد داوران می‌توانند به کارت زرد برای بازیکن خاطی اکتفا کنند چرا که نمی‌توان آن را یک موقعیت صددرصد قلمداد کرد."

دیدگاه‌ها